وزیر صنعت از مرز رسمی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد


وزیر صنعت از مرز رسمی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد

ارومیه- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز /پنجشنبه/ در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی از بازارچه رسمی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.

«رضا رحمانی» را در این سفر محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همراهی می‌کنند.

وی در بازدید از محوطه محور طلا و آغری بار (شرکت‌های فعال در زمینه صادرات و واردات)، پایانه تجاری و پایانه مسافری گمرک تمرچین دیدن کرد و در زمینه تعجیل در روند تکمیل این محوطه‌ها و تسهیل در مراودات اقتصادی در این مرز رسمی تاکید کرد.

پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و در ۱۲ کیلومتری پیرانشهر قرار دارد و یکی از مرزهای فعال در حوزه ترازیت کالا در غرب کشور به شمار می‌رود که بعد از گمرک بازرگان که در شهرستان ماکو قرار دارد به عنوان فعال‌ترین و با اهمیت‌ترین مرز کشور شناخته می‌شود.

رحمانی در جریان این سفر، ضمن بازدید از واحدها و طرح‌های صنعتی شهرستان پیرانشهر، در جلسه‌ای با فعالان اقتصادی این شهرستان در فرمانداری پیرانشهر شرکت می‌کند تا پای صحبت این فعالان اقتصادی بنشیند و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و مشکلات آنان قرار بگیرد.

۳۰۲۰/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی