بررسی عملکرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در زمینه گیمینگ + بررسی ویدئویی


بررسی عملکرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در زمینه گیمینگ + بررسی ویدئویی

گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) به عنوان جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ، برای بازی کردن بسیار مناسب است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی عملکرد این گوشی در زمینه گیمینگ را مشاهده کنید. گلکسی اس 10 پلاس به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند از ویژگی‌های بسیار خوبی از جمله دوربین قدرتمند،...

گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) به عنوان جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ، برای بازی کردن بسیار مناسب است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی عملکرد این گوشی در زمینه گیمینگ را مشاهده کنید.

گلکسی اس 10 پلاس به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند از ویژگی‌های بسیار خوبی از جمله دوربین قدرتمند، طراحی زیبا و بدون حاشیه، تکنولوژی شارژ بی سیم معکوس و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. از نظر سخت افزاری نیز این گوشی به پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 9820، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است. البته نسخه مخصوص بازار آمریکا دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 640 است.

در کنار قابلیت‌های بسیار خوب و جذابی که سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس دارد، این گوشی برای بازی کردن نیز بسیار مناسب است و می‌توانیم آن را یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای با توانایی اجرای بی نقص بازی‌های سنگین و محبوبی مانند پابجی، آسفالت 9 و Fortnite بدانیم. این گوشی در مقایسه با نسل‌های قبلی، برای بازی کردن بهینه‌سازی شده است و از فناوری خنک‌کننده جدید بهره می‌برد. همچنین گلکسی اس 10 پلاس اولین گوشی هوشمندی است که برای بازی‌های اجرا شده بر روی Unity بهینه شده است. Unity یکی از موتورهای محبوب برای ساخت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. به این ترتیب پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند تجربه‌ای نزدیک به یک کنسول بازی را برای شما به ارمغان بیاورد.

پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 گلکسی اس 10 پلاس عملکرد خوب و روانی برای بازی کردن دارد و حتی عملکرد آن به واسطه هوش مصنوعی بهبود پیدا کرده است و این موضوع را در هنگام اجرای بازی‌های سنگین به خوبی می‌توانید مشاهده کنید. صفحه نمایش Infinity-O این گوشی نیز از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و علاوه بر پوشش تمام رنگ‌ها، رنگ‌های سفید و سیاه را به طور واقعی و عمیق نمایش می‌دهد. گلکسی اس 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 3040 پیکسل، تراکم پیکسلی 526 و نمایش 16 میلیون رنگ است.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از سیستم خنک کننده بخار استفاده می‌کند که مشابه آن در ایکس‌باکس وان به کار رفته و باعث می‌شود دستگاه در هنگام اجرای بازی‌های سنگین در دمای مناسب باقی بماند. فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایت یا 1 ترابایتی به همراه رم 8 یا 12 گیگابایتی نیز باعث می‌شود هیچ نگرانی از بابت نصب کردن تعداد زیادی از بازی‌های حجیم نداشته باشید.

گیم لانچر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس تمام بازی‌های شما را در یک مکان مدیریت و مرتب می‌کند و به شما کمک می‌کند تا علاوه بر دسترسی آسان‌تر به بازی‌های مورد نظر خود، بهترین تنظیمات را برای آنها اعمال کنید که این تنظیمات نیز باعث ذخیره انرژی و بهبود عملکرد گوشی در حین بازی کردن می‌شود. شما همچنین می‌توانید نرخ فریم را در هنگام بازی کردن تغییر بدهید که حداکثر 60 فریم بر ثانیه است.

ابزارهای دیگری برای گیمینگ وجود دارد؛ شما می‌توانید از بازی کردن خود عکس بگیرید، ویدیو ضبط کنید، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنید یا دالبی اتموس را برای صدای با کیفیت بالاتر فعال کنید. افکت‌های صدای دالبی اتموس با هدفون‌های AKG گوشی گلکسی اس 10 پلاس برای دریافت صدای همه جانبه، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

در ادامه ویدیوی اختصاصی گیم شات از بررسی عملکرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در زمینه گیمینگ را مشاهده می‌کنید. در این ویدیو عملکرد گوشی در اجرای بازی‌های معروفی چون PUBG، مدرن کامبت 5 و Modern Strike را بررسی می‌کنیم و نگاهی به عملکرد پردازنده و رم، نرم افزار، نمایشگر، باتری، سیستم خنک کننده و سیستم صوتی گوشی می‌اندازیم.

ویدیوی بررسی عملکرد گیمینگ گلکسی اس 10 پلاس

بررسی عملکرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در زمینه گیمینگ + بررسی ویدئویی



معرفی 9 بازی ترسناک اندروید – ترس را لمس کنید