باقری: بهترین عملکردم را برای استقلال به نمایش می گذارم


باقری: بهترین عملکردم را برای استقلال به نمایش می گذارم

تهران- ایرنا- بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: برای من مهم ترین هدف این است که جواب اعتماد مجموعه باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن داده و بتوانم با بازی های خوبی که برای این تیم انجام می دهم توانایی های فنی ام را به اثبات برسانم.

«میلاد باقری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: از اینکه توانستم پیراهن استقلال را بپوشم خوشحال هستم و این اتفاق بزرگی در دوران ورزشی من محسوب می شود.
وی افزود: من علاوه بر استقلال از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما با بررسی تمامی جوانب استقلال را برای ادامه دوران بازیگری انتخاب کردم.
بازیکن جدید استقلال خاطرنشان کرد: برای من مهم ترین هدف این است که جواب اعتماد مجموعه باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن داده و بتوانم با بازی های خوبی که برای این تیم انجام می دهم توانایی های فنی ام را به اثبات برسانم.
باقری تصریح کرد: استراماچونی یک مربی بزرگ با کارنامه خوب است که می تواند استقلال را به موفقیت های بزرگ برساند. او تجربیات ارزشمندی در لیگ ایتالیا و باشگاه معتبر اینتر میلان به دست آورده است و انگیزه ز یادی دارد با استقلال بهترین نتایج را کسب کند.
وی در پایان گفت: تیم فوتبال استقلال نام بزرگی دارد و همواره جزو مدعیان قهرمانی است و به طور حتم این اتفاق در لیگ نوزدهم رخ خواهد داد.

میلاد باقری متولد ۲ آذر ۱۳۷۳ تهران است. این بازیکن فصل گذشته در لیگ آزادگان برای مس کرمان بازی کرد. او فصل گذشته از ناحیه فک دچار آسیب دیدگی شد و هفته‌های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

باقری می‌تواند در پست دفاع وسط ذخیره‌ای برای نفرات اصلی باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...