پشت پرده بدهی چند میلیاردی استقلال به پروپژیچ


شاید زوایای دیگری از پرونده را روشن شود. در این نامه باشگاه استقلال 8 جون 2016 به مدیربرنامه‌های پروپژیچ اطلاع داده که در تمرینات شرکت کند و درباره قرارداد آینده مذاکره کنند.

پرونده پروپژیچ و استقلال زوایای عجیبی هم دارد که کسی سراغش نمی‌رود. همه می‌گویند استقلال اگر در فلان مقطع ۳۰ هزار دلار می‌پرداخت، این پرونده به یک بدهی حدود ۳۷۰ هزار دلاری تبدیل نمی‌شد اما واقعیت این است که پروپژیچ و مدیر برنامه‌هایش هرگز با ۳۰ هزار دلار راضی به فسخ نمی‌شدند. باقی‌مانده حقوق پروپژیچ در فصل اول قراردادش حدود ۱۲۰ هزار دلار بوده و دلیل موجهی برای اینکه پروپژیچ به جای ۱۲۰ هزار دلار، با ۳۰ هزار دلار فسخ می‌کرد وجود ندارد. قرارداد فصل بعد او هم حدود ۲۵۰ هزار دلار بود و حالا پروپژیچ از استقلال ۳۷۰ هزار دلار طلبکار است.

به این نامه دقت کنیم، شاید زوایای دیگری از پرونده را روشن کند. در این نامه باشگاه استقلال ۸ جون ۲۰۱۶ به مدیربرنامه‌های پروپژیچ اطلاع داده که در تمرینات شرکت کند و درباره قرارداد آینده مذاکره کنند. مدیربرنامه‌های ایرانی پروپژیچ تایید کرده که نامه را دریافت کرده و به بازیکنش اطلاع می‌دهد.

پشت پرده بدهی چند میلیاردی استقلال به پروپژیچ

اما همان ۸ ژوئن ۲۰۱۶ اتفاق دیگری رخ می‌دهد. ژلکو کاپین، وکیل کروات پروپژیچ همان روز اعلام می‌کند که قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرده و به فیفا شکایت می‌کند. این موضوع اما به اطلاع باشگاه استقلال نمی‌رسد. امیرهوشنگ سعادتی، مدیر برنامه ایرانی پروپژیچ آیا همان روز این اطلاعات را در اختیار باشگاه گذاشته است؟ پرونده پروپژیچ به این ترتیب تبدیل به یک بدهی چند میلیاردی شد و حالا باشگاه استقلال درگیر ماجرایی شده که به سختی می‌تواند حل کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟