با استراماچونی، نکته به نکته در تمرین


او برای بازیکن ناآماده صبر نمی‌کند. این روش کار آندره‌آ استراماچونی است. پس چاره‌ای نیست جز جنگیدن و آماده بودن همیشگی. یک کار سخت برای بازیکنانی که بهتر از هر کسی می‌دانند برای قهرمانی چقدر باید آماده و قبراق باشند.

استراماچونی پابه‌پای بازیکنان تمرین می‌کند، پابه‌پای آنها می‌دود و سخت تمرین می‌دهد. او می‌داند که باید مثل مربی جوان با تیمش همراه باشد و ایرادها را یک به یک برطرف کند. استراماچونی از دسته مربیانی‌ست که در تمرین نکته به نکته آموزش می‌دهد و جمله به جمله اهداف و روش خود را در ذهن بازیکن شکل می‌دهد. این شاید ویژگی یک مربی جوان و پرانرژی باشد.

با استراماچونی، نکته به نکته در تمرین
با استراماچونی، نکته به نکته در تمرینآندره‌آ استراماچونی می‌تواند خیلی زود به چهره جذاب تمرینات استقلال تبدیل شود، با کوشش سخت‌گیرانه و فریادها و نکته‌هایی که فکر می‌کند یادآوری‌اش برای ساختن تیم جدید آبی چقدر لازم است.
با او باید لابه‌لای هر نکته در تمرین همراه شد و بعدها منتظر آثار این تمرینات نشست. باید ببینیم او از دل این تمرینات چه استقلالی را می‌سازد و استقلال استراماچونی چقدر دقیق و حساب شده بازی می‌کند و چقدر جاه‌طلب و زیاده‌خواه در میدان مسابقه است.
10


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...