برنامه تعطیلی تماشاخانه‌های پایتخت


‌تالارهای اقماری مجموعه تئاترشهر روز جمعه هفتم تیرماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) اجرا ندارند.

برنامه تعطیلی تماشاخانه‌های پایتخت
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) تماشاخانه های سنگلج، ایرانشهر، تالار هنر و مجموعه تئاترشهر روز جمعه هفتم تیرماه اجرا نخواهند داشت.

‌تالارهای اقماری مجموعه تئاترشهر روز جمعه هفتم تیرماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) اجرا ندارند.

بر این اساس نمایش های «فرشته تاریخ» به کارگردانی محمدرضایی راد، «بانوی آوازه خوان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و «استاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی عنوان نمایش هایی هستند که اجراهای خود را از روز یکشنبه نهم تیر ماه در تالارهای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر از سر خواهند گرفت.

سالن اصلی مجموعه تئاترشهر که از نیمه اریبهشت ماه ۱۳۹۸ به دلیل بازسازی و نوسازی تعطیل شده تا ژایان شهریورماه سال جاری از نمایشی میزبانی نخواهد کرد.

تماشاخانه سنگلج که این روزها پذیرای نمایش «چشم به راه میرغضب» نوشته و کار حسین کیانی است نیز روز جمعه هفتم به دلیل قرار گرفتن در آستانه شهادت بنیانگذار فقه جعفری تیرماه اجرایی نخواهد شد.

همچنین تالارهای استاد ناظرزاده کرمانی، سمندریان از تالارهای تماشاخانه ایرانشهر و تالار هنر نیز در روز جمعه (۷ تیرماه) به مناسبت شهادت حضرت امام جعفرصادق تعطیل بوده و اجرایی نخواهند داشت.

نمایش «مادر» نوشته فلوریان زلر با طراحی و کارگردانی علی احمدی، ترجمه تینوش نظم جو و تهیه کنندگی خسرو احمدی و نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی با متنی از محمد چرمشیر، اجراهای خود را از یکشنبه نهم تیرماه به ترتیب در سالن های استاد سمندریان و ناظرزاده کرماین تماشاخانه ایرانشهر مجدداً آغاز خواهد کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل