کشته شدن 9 فرمانده طالبان در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغانستان


وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که در یک...
وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان چرخ ولایت لوگر، حاجی لالا، والی خودخوانده طالبان این ولایت و 8 فرمانده دیگر این گروه کشته...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان چرخ ولایت لوگر، حاجی لالا، والی خودخوانده طالبان این ولایت و 8 فرمانده دیگر این گروه کشته شدند.

به گفته روح‌الله احمدزی، سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان این حمله هوایی پنج‌شنبه شب انجام شده‌ و دستکم 12 عضو طالبان در این حمله زخمی شده‌اند.

احمدزی افزود: نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در نتیجه عملیات هوایی که شب گذشته در شهرستان چرخ ولایت لوگر داشتند، یکی از مهم‌ترین افراد طالبان به نام حاجی لالا را با دو معاونش - بریالی و فریدون – و نیز چند تن از اعضای ارشد گروه طالبان که افراد خارجی هم در میان آنها بودند، کشتند و در حدود ۱۲ عضو دیگر این گروه نیز زخمی شدند.

وزارت دفاع گفته که مولوی شمس‌الرحمان، مسؤول استخبارات طالبان برای ولایت‌های لوگر، غزنی، خوست، پکتیا و کابل نیز در میان کشته‌شده‌گان این حملۀ هوایی استند.

اما گروه طالبان این ادعا را رد کرده‌اند.

/انتهای پیام/

کشته شدن 9 فرمانده طالبان در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغانستان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته