استفاده از با تجربه‌های پومسه در ناپل


استفاده از با تجربه‌های پومسه در ناپل

پومسه کار تیم دانشجویان: برای اولین بار در بازی‌های جهانی دانشجویان شرکت می‌کنم و از تجربه هم تیمی هایم استفاده می‌کنم

استفاده از با تجربه‌های پومسه در ناپلعلی سهرابی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه پومسه یا همان اجرای فرم تکواندو مجموعه‌ای از مهارت‌ها فنون تکواندو به صورت دسته بندی شده است، گفت: این رشته در قالب فرم‌هایی قرار گرفته است که به خوبی هنر رزمی تکواندو را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: پومسه ایران در جهان تا سال قبل نمی‌توانست به صورت تیمی عنوانی را بدست آورد، اما در سال ۲۰۱۸ توانست طلسم شکنی کند و در رده سوم جهان بایستد.

این پومسه کار دانشجو که نخستین حضورش را در بازی‌های جهانی دانشجویان در ناپل تجربه خواهد کرد، گفت: دوره قبلی در این بازی‌ها حضور نداشتم، اما از تجربه هم تیمی هایم استفاده می‌کنم. المیک دانشجویان مسابقات سنگین و سختی است و تلاش می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی افزود: با وجود همه آسیب دیدگی‌ها سعی کردیم به سطح خوبی از آمادگی برسیم، اما هنوز با انتظارات فاصله داریم و امیدوارم بتوانیم در زمان باقی مانده تا اعزام آماده‌تر شویم و بهترین عملکرد را در رقابت‌ها داشته باشیم.

تیم پومسه دانشجویان ۱۳ تیر عازم ناپل می‌شود و ۱۶ و ۱۷ تیر در مسابقات پومسه (اجرای فرم تکواندو) المپیک دانشجویان شرکت می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

منچسترسیتی به ناپولی:دیگر این بازیکن را نمی‌خواهیم