بخش بهداشت و درمان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان است


بخش بهداشت و درمان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان است

اردبیل - ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تاکید می کند که حوزه بهداشت و درمان این استان برای رفع مشکلات خود نیاز به حمایت و کمک های جدی مسئولان کشوری است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دکتر قدرت اخوان اکبری در نشست با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به کمبود تخت بیمارستانی در استان، تامین اعتبار جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل از ینازهای ضروری منطقه می باشد.

وی با اشاره اینکه اتمام عملیات ساختمان تروما اردبیل از مطالبات مردم است، اظهار داشت: عملیات احداث این مرکز از سال ۸۶ توسط سازمان مسکن و شهرسازی شروع و در اسفند ۹۴ به صورت نیمه کاره تحویل دانشگاه شده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای بهره برداری نیاز به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد تا دانشگاه معوقات این پروژه را پرداخت کند.

او با بیان اینکه اردبیل یکی از استان هایی است که با وجود کمبودها با همت وتلاش شبانه روزی شاهد رشد خوبی در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان و آموزش بوده استف افزود: این امر کافی نیست و مستلزم حمایت های بیشتر مسئولان جهت احداث ساختمان های جدید و افزایش فضای فیزیکی درمانی و آموزشی هستیم.

اخوان اکبری مطالبات از سازمان های بیمه گر را یکی از مسائل و چالش های عمده دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ارائه خدمات مطلوب دانست و گفت: با وجود تنگناهای مالی و عدم پرداخت معوقات از سوی سازمان‌های بیمه گر هیچ وقفه ای در ارائه خدمات درمانی وجود نداشته و خدمات لازم به مردم ارائه می شود.
خرید آمبولانس، افزایش تخت های درمانی، تکمیل پروژه تروما و تامین نیروی تخصصی بویژه متخصص اطفال برای شهرستان توریستی سرعین نیازمند، برخی کمبودهای دارویی و تجهیزات پزشکی، کمبود اعتبار برای احداث خوابگاه ۴۰۰ نفره، نبود چارت تشکیلاتی دانشکده های اقماری، کافی نبودن اعتبار برای اعضای هیات علمی، حقوق معوقه پرسنل قراردادی در حوزه بهداشت، تخصیص اعتبار کافی جهت توسعه فضاهای فیزیکی، خرید تجهیزات، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و پرداخت معوقات پیمانکاران از جمله مشکلات و نیازهایی است که در این نشست از سوی معاونان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مطرح شد.

۶۰۱۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب