پایان کار والیبالیست ها درمرحله گروهی لیگ ملت ها با باخت/ زور جوان های ایران به تیم دوم آمریکا نرسید


تیم ملی والیبال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت ها بازی را به آمریکا واگذار کرد.

تیم ملی والیبال رقابت های خود در مرحله گروهی لیگ ملت های والیبال را با شکست برابر آمریکا به پایان رساند. دیداری که عصر دیروز برگزار شد و شاگردان ایگور کولاکوویچ در آخرین بازی هفته پنجم و البته مرحله مقدماتی به مصاف آمریکا رفتند. آمریکا که در این هفته به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و حتی جان اسپرو سرمربی خود را هم با خود به بلغارستان نیاورده بود. با این حال یانکی های جوان در شب خوب خود، تیم جوان ایران را در سه ست پیاپی و با امتیازات (۲۵-۲۷، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹) شکست دادند تا پایان کار تیم ایران در مرحله مقدماتی با باخت باشد.

به این ترتیب تیم ایران در پایان پازنده بازی خود در مرحله مقدماتی، با ثبت دوازده پیروزی و سه باخت، با 36 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

کولاکوویچ که در این مسابقه هم مانند جدال با بلغارستان، تیم دوم و دخیره های خود را به میدان فرستاده بود، فکرش را نمی کرد که برابر آمریکا به مشکل بر بخورد. آمریکایی که در بازی روز اول این هفته، به همان بلغارستان با نتیجه 3 بر 1 باخته بود. با این حال تیم ایران که حتی عبادی پور را هم بجای معنوی نژاد مصدوم در اختیار داشت، نتوانست از پس تیم جوان آمریکا بربیاد. در این مسابقه البته سعید معروف دو ست برای ایران بازی کرد و در ست سوم جواد کریمی جایگزین او شد.

شاید جدال اصلی و پایاپای دو تیم در ست اول بود که در فواصل مختلف، هر دو تیم از حریف پیش افتادند اما در نهایت بازی 24 بر 24 برابر شد. رقابتی که در نهایت آمریکایی ها بردند و شاید همان برد نقطه قوت روحی آن ها برای ادامه مسابقه شد.

ملی پوشان ایران در دو ست بعدی هم اگرچه شروع نسبتا خوب و بازی پایاپایی را ارائه کردند اما در مجموع بازی پراشتباه تری را نسبت به شب دوم هفته پنجم به نمایش گذاشتند. نمایشی که باعث این باخت شد.

تیم ایران با این پیروزی بدون احتساب رقابت بامداد امروز برزیل، دومی اش را در جدول قطعی کرد. به این ترتیب با توجه به قانون مسابقات، در مرحله نهایی با آمریکای میزبان و روسیه همگروه خواهد بود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟