105 گروه جهادی استان بوشهر تابستان به مناطق محروم اعزام می‌شوند


105 گروه جهادی استان بوشهر تابستان به مناطق محروم اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در تابستان امسال بیش از 100 گروه جهادی استان بوشهر به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

به گزارش "بوشهر24" ؛ ذوالفقار عباسی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران خواستار فرهنگ‌سازی در ارتباط با فعالیت‌های گروه‌های جهادی شد و اظهار داشت: فلسفه کار اردوهای جهادی خودجوش بودن است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به ضرورت برجسته کردن اقدامات گروه‌های جهادی برای ترغیب مردم به سمت این اردوها، گفت: باید فضای خدمت را فراهم و جلوه‌های اجتماعی کار را برجسته کنیم.

وی با اشاره به اعزام بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار استان و کشور اظهار کرد: بخشی از این اعزام ها به مناطق محروم بوشهر و بخشی دیگر اعزام گروه‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

خدمات‌دهی 4500 نفر

عباسی‌فر با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی تابستان چهار هزار و 500 نفر در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و ... ارائه خدمات می‌کنند، تصریح کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: افرادی که تمایل به خدمات رسانی به مردم محروم کشور را در قالب اردوهای جهادی داشته باشند، برای ثبت نام باید به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

خبر گزاری فارس/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واژه شناسی و فرهنگ نگاری در زبان فارسی