گام اجرایی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات


رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس این پژوهشگاه با مدیران و مجریان پروژه های پژوهشکده امنیت دیدار کرد.دکتر یزدانیان در...

گام اجرایی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس این پژوهشگاه با مدیران و مجریان پروژه های پژوهشکده امنیت دیدار کرد.
دکتر یزدانیان در این جلسه، تعامل پژوهشکده امنیت با فعالان حوزه ICT در کشور را از نقاط قوت این پژوهشکده اعلام کرد و خواستار ارائه شفاف تر فعالیتهای پژوهشکده امنیت در سطح کشور شد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران پژوهشکده‌ی امنیت این پژوهشگاه، درخواست کرد که تمرکز پژوهشکده بر تولید محصول و سامانه، بیشتر از ارائه‌ی مقاله باشد.
یزدانیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از این پس در پژوهشگاه، پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد.
گفتنی است؛ هر یک از مدیران و مجریان پروژه پژوهشکده امنیت فعالیتهای در حال انجام را معرفی نمودند و در آخر دکتر یزدانیان از بخشهای مختلف پژوهشکده امنیت دیدار کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟