16 هزار جفت لاستیک بین رانندگان کامیون در استان اردبیل توزیع شد


16 هزار جفت لاستیک  بین رانندگان کامیون در استان اردبیل توزیع شد

اردبیل - ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به ارائه خدمات به رانندگان کامیون بیان کرد: از تابستان گذشته تاکنون بیش از 16 هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، رضا شیرین زاده روز سه شنبه در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالا افزود: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده ای سنگین و نیمه سنگین می توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام نمایند.

شیرین زاده در خصوص میزان لاستیک تخصیص یافته به ازای پیمایش برای ناوگان عمومی جاده ای نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ناوگان عمومی مسافری اتوبوس به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، مینی بوس به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه و باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای هر ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در فصل بهار در این استان خبر داد و افزود: گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب و سایر محصولات کشاورزی عمده کالاهای جابجا شده در سه ماه نخست سال جاری در استان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به رانندگان کامیون در استان بیان کرد: از تابستان گذشته تاکنون بیش ا ز ۱۶ هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

۶۰۱۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین