منزل قدیمی در جنوب تهران طعمه حریق شد


منزل قدیمی در جنوب تهران طعمه حریق شد

تهران- ایرنا- فرمانده ایستگاه شماره 4 آتش نشانی شهر تهران گفت: یک منزل قدیمی به وسعت 100 متر در خیابان خیام تهران طعمه حریق شد که این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری آتش نشانی شهر تهران، حمید رضا جبارزاده درباره جزییات این حادثه آتش سوزی اعلام کرد: ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه امروز به دنبال تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام آتش سوزی در یک منزل مسکونی ۲ طبقه قدیمی در خیابان خیام جنوبی، کوچه باغ انگوری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ۲ ایستگاه کامل عملیاتی شماره های ۴ و ۹۱ را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: یک منزل مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در ۲ طبقه به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد که قبل از رسیدن نیرو های امدادی، تمامی ساکنان آن از منزل خارج شده بودند.
جبارزاده ادامه داد: آتش سوزی از طبقه اول شروع شد و به سرعت گسترش پیدا کرد، به طوری که شعله های آتش به طبقه بالا نیز رسید.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش رساندند و با استفاده از تجهیزات آبرسانی مشغول خاموش کردن آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: پس از مدت کوتاهی آتش با تلاش نیروهای آتش نشانی کاملاً خاموش شد و در ادامه نیز عملیات لکه گیری کامل و تخلیه دود از ساختمان انجام و همچنین ضمن ایمن سازی محل، تذکرات ایمنی لازم به ساکنان و همسایگان ارائه شد.
وی با اشاره به اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: این حادثه هر چند آسیب جانی نداشت اما خسارات مالی زیادی بجای گذاشت.

خیابان خیام در شهر تهران واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران که به نام خیام نیشابوری نام‌گذاری شده‌است.

این خیابان که شمالی-جنوبی است از شمال به خیابان امام خمینی و از جنوب به خیابان شوش منتهی می‌شود.

چهارراه گلوبندک در تقاطع این خیابان با خیابان پانزده خرداد، و میدان محمدیه در تقاطع این خیابان با خیابان مولوی واقع شده‌اند.

ورودی بازارهای دروازه نو، عباس‌آباد (مزینی) و پاچنار در این خیابان هستند.

همچنین خط ۱ مترو تهران از این خیابان می‌گذرد و ایستگاه‌های متروی امام خمینی، پانزده خرداد، خیام، مولوی و شوش در این خیابان واقع شده‌اند.

تهرام/‌۷۲۴۳/‌ /‌۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران