نام نویسی هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی آغاز شد


نام نویسی هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی آغاز شد

زاهدان- ایرنا- معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز نام نویسی هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی در سال 98 خبر داد و گفت: فرآیند نام نویسی تا بیستم مرداد ادامه خواهد داشت.

اله نظر شه بخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره هر ساله به منظور ایجاد فضای رقابتی تعاونیها و تشویق آنها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق تعاونی‌ها در سطح کشور برگزار می شود.
وی گفت: با معرفی "مدل تعالی مدیریت تعاونی" و "جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی" از سال ۱۳۹۱، بسیاری از مدیران شرکتهای تعاونی توانسته اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام بردارند.
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی شرکتها، اتحادیه‌ها و اتاق تعاون استان در بخش های مختلف تولید، توزیع و خدمات در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی مدیریت تعاونی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی باشند.
وی گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم نام نویسی‌تا ۲۰ مرداد به وبسایت جشنواره به نشانی http://www.taavonaward.ir/ مراجعه کنند.
شه بخش افزود: بر اساس برنامه زمانبندی شده این جشنواره، تعاونی ها تا ۱۵ شهریور باید نسبت به آموزش و ارسال اظهارنامه اقدام کنند و ارزیابی و بازدید از تعاونی ها نیز تا ۱۵ مهر انجام خواهد شد.
وی زمان برگزاری هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی را آبان امسال اعلام کرد.
۹۹۰۸**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز