مقدمات تولید 5 هزار یخچال در خرم آباد فراهم شد


مقدمات تولید 5 هزار یخچال در خرم آباد فراهم شد

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مقدمات تولید پنج هزار دستگاه یخچال توسط کارخانه بوژان خرم آباد فراهم شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صفی خانی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه یخچال بوژان خرم آباد افزود: روند بازسازی و احیا کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد به سرعت در حال انجام است که در این راستا حدود ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر استاندار لرستان، سازمان صنعت معدن و تجارت، همت سرمایه‌گذار و تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خرداد ماه امسال بازسازی خطوط تولید، زیرساخت‌ها و تأمین مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی انجام و این واحد تولیدی با اشتغال حدود ۲۰۰ نفر در حال احیا مجدد است.

وی به آمادگی کارخانه یخچال سازی خرم‌آباد برای تولید و تأمین کالاهای مورد نیاز سیل‌زدگان و نیاز داخل اشاره کرد و اظهارداشت: با همت سرمایه‌گذار، به کارگیری نیروها، احیا خطوط تولید و تأمین مواد اولیه ساخت یخچال در دست انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه میان ستاد اجرایی و بوژان خرم آباد، ۱۰ هزار دستگاه یخچال توسط این شرکت جهت تأمین نیاز سیل‌زدگان در سه استان لرستان، گلستان و خوزستان ساخته می‌شود که هم اکنون روند ساخت پنج هزار دستگاه آغاز شده است.

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز اظهارداشت: احیا کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد پس از چندین سال در راستای احیا واحدهای بزرگ راکد است و خوشبختانه امروز شاهد روند پیشرفت تولید در این کارخانه هستیم.

بهمن جعفری با اشاره به آمادگی سازمان صمت برای تأمین نقدینگی جهت توسعه فعالیت‌های این کارخانه افزود: یخچال‌سازی خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار احداث شده که طی سال‌های گذشته به دلایل متعدد راکد بوده است.

۷۲۶۹/‌۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز