راه‌اندازی دانشکده فنی حرفه ای دختران در رودسر


راه‌اندازی دانشکده فنی حرفه ای دختران در رودسر

رشت - ایرنا - فرماندار رودسر بر لزوم راه‌اندازی دانشکده فنی حرفه ای دختران در این شهرستان تأکید کرد و خواستار اهتمامی جدی برای تحقق این مهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین اسماعیل پور روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، بر عزم و اراده جدی برای راه اندازی دانشکده فنی حرفه‌ای ویژه دختران دانش آموز در رودسر تاکید و آن را گامی مهم در راستای توسعه و تقویت مهارت آموزی دانش آموزان عنوان کرد.
وی افزود: تحقق این امر مستلزم کار کارشناسی دقیق‌تر و منسجم‌تر است و باید شرایط و امکانات لازم در این زمینه فراهم شود و معتقدم باید از امکانات موجود آموزش و پرورش به نحو مطلوب و شایسته استفاده شود.
مدیر آموزش و پرورش رودسر نیز با بیان اینکه به جد از ایجاد دانشکده فنی حرفه‌ای در این شهرستان استقبال می‌کنیم، افزود: تحقق این امر منوط به مکانیزم‌های مشخص است تا از این طریق بتوانیم این مهم را در شهرستان ایجاد کنیم.
زهرا محبوب دانا با تاکید بر اینکه این تصمیم بزرگ مزایای خوبی برای این شهرستان خواهد داشت، ادامه داد: مباحث کارشناسی و تعیین تکلیف واحد آموزشی که هم اکنون دانش آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند و در آینده از آن فضا برای دانشکده فنی حرفه‌ای استفاده خواهد شد را از طریق استان دنبال می‌کنیم تا به نتایجی مطلوب دست پیدا کنیم.
وی با یادآوری این مطلب که راه اندازی دانشکده فنی حرفه‌ای ویژه دختران در رودسر یک پروژه بسیار مهم و با ارزش است، بیان کرد: مهمترین مباحث ما در این زمینه بحث مهارت آموزی است و اینکه خروجی آن علاوه بر مهارت آموزی اشتغال را در پی داشته باشد و صرف مهارت آموزی کافی نیست و باید هر دو مقوله را توأمان داشته باشیم.

شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، چابکسر و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان نیز در کلاچای قرار دارد.

۷۲۹۵/‏۲۰۰۷/‏


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برداشت 20 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان/ باران خسارتی نداشته است