«بسیج» محدود به مرز جغرافیای ایران نیست/ در تلاشیم در مسیر حرکتی بسیج تحول ایجاد کنیم


«بسیج» محدود به مرز جغرافیای ایران نیست/ در تلاشیم در مسیر حرکتی بسیج تحول ایجاد کنیم

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج که صبح امروز پنج شنبه در ستاد بسیج برگزار شد، گفت: پیروی انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ در عرصه جهان است که دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است.

«بسیج» محدود به مرز جغرافیای ایران نیست/ در تلاشیم در مسیر حرکتی بسیج تحول ایجاد کنیم
به گزارش فانوس، وی بسیج را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و از سواحل مدیترانه تا عراق، سوریه و یمن شکل گرفته و استعداد عظیمی را به وجود آورده است.

سردار سلیمانی حضور سازمان یافته مردم در بسیج را بستری برای دستیابی به قله‌های رفیع دانست و گفت: با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری باید هر چه بیشتر از این ظرفیت عظیم و الهی بهره برداری کنیم.

وی افزود: در تلاش هستیم در مسیر حرکتی بسیج یک تحول ایجاد کنیم و اقدامات خوبی که توسط سردار غیب پرور صورت گرفته را با قدرت ادامه دهیم تا بتوانیم مأموریت‌های متنوع بسیج را به خوبی پیش ببریم.

رئیس سازمان بسیج مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مردم را راه موفقیت بسیج در مأموریت‌های متنوعی که بر عهده دارد دانست و گفت: تلاش داریم تا از سپاه‌های استانی برای تقویت بسیج استفاده و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح اعتلای بسیج را دنبال کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با عمل بتوانیم حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و سردار سلامی را پاسخ دهیم. در بسیج همه موضوعات و مأموریت‌ها اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری این مأموریت را به خوبی انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند