جشن 25 هزار نفری دختران انقلاب در مشهد برگزار شد


جشن 25 هزار نفری دختران انقلاب در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- 25 هزار نفر از دختران انقلاب به مناسبت هفته زن و همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت معصومه(س) و روز دختران در جشنی با عنوان مه دخت شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه این جشن به خبرنگار ایرنا گفت: این جشن بزرگ به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شده است که با استقبال خوب دختران و بانوان مشهدی نیز مواجه گشته است.

رؤیا حیدرزاده افزود: مراسم ویژه دهه کرامت در فضایی پرشور و نشاط و مومنانه برای بانوان در سطح خراسان رضوی برنامه ریزی شده است و دو هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح محلات شهرستانهای استان برای بانوان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی درحال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: قالب برنامه‌های فرهنگی برای جامعه زنان در این استان شامل دو رویکرد مخاطب شناسی و خانواده محوری است.

حیدر زاده افزود: در طول دهه کرامت ۲۱ پاتوق دخترانه در استان خراسان رضوی برای دختران بر پا می‌شود تا بتوان در همین چارچوب و در تمام بخشها از نظرات و پیشنهادات این قشر از جامعه استفاده کرد.

دهه کرامت امسال از امروز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه مصادف با نخستین روز ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختران آغاز می شود و تا ۳۲ تیر ماه که مصادف است با یازدهم ذی القعده و سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شعار "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) " ادامه دارد.

روزهای این دهه به ترتیب "حضرت فاطمه معصومه جلوه کرامت و مهربانی، در شادی اهل بیت (ع) شاد باشیم، خدمت به مردم لذت روحی و نشاط معنوی، امامزادگان ذخایر معنوی جامعه، حضرت شاهچراغ جلوه مودت و مقاومت، مساجد پایگاه ترویج مشارکت اجتماعی، شهدا الگوی جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، عفاف و حجاب گوهر خانواده مهدوی، تشکلهای مردمی پرچمدار خدمت کریمانه و امام هشتم جلوه رأفت محور وحدت" نام گذاری شده است.

۸۰۰۵/‏۱۹۲۲


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجتماع عزاداران حضرت خدیجه (س ) در مشهد