باید درباره مهدویت احساس مسئولیت کنیم/دنیا با درک مکتب‌اهل‌بیت(ع) آماده ظهور می‌شود


باید درباره مهدویت احساس مسئولیت کنیم/دنیا با درک مکتب‌اهل‌بیت(ع) آماده ظهور می‌شود

آیت‌الله مجد هاشمی با بیان اینکه ما باید درباره مهدویت، یاری امام زمان(عج) و ظهور احساس مسئولیت کنیم، تاکید کرد: تنها جایی که عظمت اسلام نشان داده می‌شود در مکتب‌اهل‌بیت(ع) است. دنیا این حقیقت را مشاهده کرده و آماده ظهور می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، آیت‌الله «سید جلال مجد هاشمی» یکشنبه، دوم تیرماه در مسجد غدیر به سخرانی پرداخت و اظهار کرد: مهدویت مسئله ضروری، اصلی، نتیجه اراده خدا و خلقت جهان و ارسال پیامبران است که با آن به تمام مسائل بشریت پاسخ داده می‌شود.

این استاد حوزه علمیه افزود: ما باید درباره مهدویت، یاری امام زمان(عج) و ظهور احساس مسئولیت کنیم و آگاهی از آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

آیت‌الله مجد هاشمی تصریح کرد: متاسفانه حتی بسیاری از مسلمانان نمی‌توانند مسئله مهدویت را درک کنند زیرا خود را از منبع علم محروم کرده اند.

استاد حوزه علمیه با استناد به حدیث معروفی از پیامبر(ص)، بیان کرد: حضرت رسول(ص) فرمودند بعد از من به کتاب خدا و اهل‌بیت(ع) متوسل شوید، ولی پس از رحلت ایشان افرادی گفتند که کتاب خدا برای ما کافی است و این امر سبب انحراف مسلمانان شد به گونه‌ای که امروز دشمنان ما نقشه‌های خود را به دست همین افراد مسلمان‌نمای منحرف انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از بین همه گروه‌های مسلمان شیعه به حقیقت نزدیک‌تر است و چهره حقیقی اسلام را نشان می‌دهد، تاکید کرد: سخنان شجاعانه رهبر معظم انقلاب درباره بزرگان دنیا و حمله شجاعانه به پهپاد متجاوز آمریکایی این امر را اثبات می کند این در حالی است که در جاهای دیگر از اسلام چهره‌ای جعلی، سرکوب‌گر، کودک‌کش و فاقد قدرت نمایش داده می‌شود.

آیت‌الله مجد ادامه داد: تنها جایی که عظمت اسلام نشان داده می‌شود در مکتب‌اهل‌بیت(ع) و به دست نماینده امام زمان(عج) است. دنیا این حقیقت را مشاهده کرده و آماده برای ظهور می‌شود.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه متاسفانه ما شیعیان نیز در زمینه سازی برای ظهور به شایستگی عمل نمی‌کنیم، گفت: مهدویت ما را به خدا متصل می‌کند و به همین منظور باید ارتباط مداوم با مهدویت و امام زمان (عج) داشته باشیم.

آیت‌الله مجدهاشمی با استناد به فرمایشی از علامه طباطبایی، ابراز کرد: ایشان می‌فرمودند امام زمان(عج) نسبت به شیعیان و مومنان همیشه لطف دارند و همین امر همچون یک معجزه سبب پیروزی انقلاب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید کشور را درحالت انقلاب و انتظار نگاه داریم و این قدرت کشور که از صلابت و ایستادگی مردم، خون شهدا و نفس حق امام (ره) به دست آمده مراقب کرده و سعی کنیم که منتظر بمانیم.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟