دولت 50 هزار میلیارد ریال در پایاب سد خداآفرین سرمایه‌گذاری کرد


دولت 50 هزار میلیارد ریال در پایاب سد خداآفرین سرمایه‌گذاری کرد

تبریز - ایرنا - فرماندار خداآفرین گفت: دولت بیش از 50 هزار میلیارد ریال در پروژه‌های پایاب سد خداآفرین و خطوط انتقال آب در حوزه کشاورزی هزینه کرده است.

به گزارش ایرنا، علی امیری راد روز جمعه در مراسم گرامیداشت روز دهیار در جمع دهیاران شهرستان خداآفرین با بیان اینکه این طرح‌ها در مرحله بهره برداری است، افزود: دهیاران باید علاوه بر رسیدگی به مسائل عمرانی روستاها از طریق تعامل با شوراها و مجموعه مدیریتی این شهرستان در مسائل اشتغال و اقتصاد نیز ورود کنند.

وی اظهار داشت: توسعه روستایی به عنوان پیش مقدمه توسعه کشور، افزایش میزان اعتبارات و واریزی به حساب دهیاران مورد توجه دولت تدبیر و امید برای عمران و آبادانی روستاها است.

فرماندار خداآفرین سطح خدمات عمرانی در روستاها و اجرای پروژه‌ها را قابل قبول دانست و یادآوری کرد: دهیاران باید علاوه بر پیگیری و جبران عقب ماندگی حوزه عمران، با شناسایی مزیت نسبی هر منطقه دنبال ایجاد اشتغال و درآمد پایدار روستایی باشند و در تعامل با شوراها و جلب مشارکت مردمی در تمامی عرصه‌ها از جمله رونق تولید بیشتر بکوشند.

امیری راد، ادامه داد: در زمان کنونی در دنیا گردشگری به عنوان یک صنعت پاک و دارای درآمد خالص و ارزش افزوده پذیرفته شده و بافت روستایی این شهرستان یک مزیت در حوزه گردشگری است.

شهرستان خداآفرین با ۳۴ هزار نفر جمعیت دارای ۳ شهر، ۲۰۴ روستا، ۳ بخش و ۷ دهستان است.

۷۴۶۸/‏۸۰۲۳/‏۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا