حالت شب و دوربین فوق آهسته، قابلیت‌های جدید گلکسی A50


حالت شب و دوربین فوق آهسته، قابلیت‌های جدید گلکسی A50

پس از بروزرسانی جدید گلکسی A50 علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه، قابلیت‌های جدیدی در بخش دوربین به آن اضافه می‌شود.

حالت شب و دوربین فوق آهسته، قابلیت‌های جدید گلکسی A50به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به تازگی بروزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی میان‌رده خود گلکسی A50 در هندوستان منتشر کرده است. این ارتقای جدید با خود پچ امنیتی بروزرسانی ژوئن ۲۰۱۹ را به همراه دارد.

برای دانلود بروزرسانی جدید گلکسی A50 بهتر است به وای‌فای متصل باشید زیرا حجمی برابر ۴۲۲ مگابایت دارد. درضمن این بروزرسانی با شماره مدل A505FDDU2ASF2 منتشر شده است. نکته جالب این جاست که با وجود این که منوی تغییرات پس از نصب نرم‌افزار تنها به بهبود ثبات Knox Guard و امنیت دستگاه اشاره کرده است اما یکی از کاربران گزارشی منتشر کرده که در آن گفته است علاوه بر این موارد پس از نصب بروزرسانی دوربین دستگاه نیز ارتقا یافته و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

قابلیت‌های اضافه شده به دوربین گلکسی A50

قابلیت‌های جدیدی که به گفته این کاربر به دوربین سامسونگ اضافه شده است شامل قابلیت حالت شب (Night Mode) و ضبط ویدئو فوق‌ آهسته (Super Slo-Mo) می‌شود. این قابلیت‌ها در بسیاری از دوربین‌های گوشی‌های جدید حضور دارند. مثل این که وجود چنین توانایی‌هایی در دوربین‌ها به بهتر شدن تجربه کاربران از دستگاه کمک می‌کند. قابلیت‌های فراوانی در دوربین‌ گوشی‌های جدید قرار داده می‌شود که بعضی از آن‌ها از سوی کاربران پذیرفته می‌شود اما بعضی دیگر به دلیل تخصصی بودن، آن‌ چنان دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: مشخصات و رندر گلکسی A50 منتشر شد +تصاویر

حالت شب و دوربین فوق آهسته، قابلیت‌های جدید گلکسی A50

یک قابلیت دیگر نیز به دوربین این دستگاه اضافه شده است که به کاربر برای اسکن کد QR کمک می‌کند. در این قابلیت کاربر می‌تواند بدون استفاده از قابلیت Bixby Vision کدها‌ی QR را اسکن کرده و اطلاعات‌ آن‌ها را مشاهده کند. این قابلیت با اینکه مسئله زیاد خاصی به شمار نمی‌آید، بسیار برای کاربران کاربردی خواهد بود زیرا روز به روز استفاده از QR Code در حال افزایش است.

البته باید به این نکته توجه کنید که برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید تنظیمات دوربین را ریست کنید زیرا به صورت خودکار انجام نمی‌شود. اگر هنوز پیامی برای نصب این بروزرسانی دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از مسیر تنظمیات (Settings) به منوی بروزرسانی نرم‌افزار (Software Update) رفته و آن را به صورت دستی نصب کنید.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید گوشی گلکسی A50 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی