داعش را به افغانستان کوچ دادند/ هرکس در روند صلح فعال است الزاما حسن نیت ندارد


داعش را به افغانستان کوچ دادند/ هرکس در روند صلح فعال است الزاما حسن نیت ندارد

سخنگوی وزارت خارجه ایران:

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

موسوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور گروهی از طالبان در ایران و اینکه به نظر می‌رسد نقش ایران در مذاکرات صلح در افغانستان کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: ایران یک بازیگر فعال و مهم در منطقه است که دنبال صلح و ثبات در منطقه است که یکی از مهم‌ترین کانون‌های بی‌ثباتی می‌تواند افغانستان باشد که داعش را به آنجا کوچ دادند و یک خطر منطقه‌ای و بین المللی برای همه ماست.

سخنگوی وزارت خارجه ایران ادامه داد: ایران هم با دولت افغانستان و هم گروه‌هایی که می‌توانند در آینده به صلح، ثبات، امنیت و رفاه در افغانستان کمک کنند، در ارتباط است.

وی به گروه‌ها و مقاماتی که فعلا با گروه‌های مختلف در افغانستان مذاکره می‌کنند هشدار داد و گفت: لازم است سابقه آنها را ببینند که چقدر در راستای صلح افغانستان بوده و چقدر باعث شده‌اند افغانستان منطقه‌ای بی‌ثبات و ناامن شود. هرکس فعال است الزاما حسن نیت ندارد و ایران به عنوان کشور دوست و برادر با حسن نیت و تمام توان در کنار دولت و ملت افغانستان است.

/انتهای پیام/

داعش را به افغانستان کوچ دادند/ هرکس در روند صلح فعال است الزاما حسن نیت ندارد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم