بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟


بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟

گردشگر پذیرترین شهر‌های اروپا ، قاره اروپا دارای تاریخی غنی، میراث فرهنگی خود را به خوبی حفظ کرده است. این شهرها بسیاری از مسافران را ترغیب به بازدید از خود می‌کنند. حال در این مقاله می‌خواهیم بدانیم از کدام یک از شهرهای اروپایی، عکس‌های بیشتری گرفته شده است.

گردشگر پذیرترین شهر‌های اروپا - کوله پشتی: قاره اروپا دارای تاریخی غنی، میراث فرهنگی خود را به خوبی حفظ کرده است. این شهر‌ها بسیاری از مسافران را ترغیب به بازدید از خود می‌کنند. حال در این مقاله می‌خواهیم بدانیم از کدام یک از شهر‌های اروپایی، عکس‌های بیشتری گرفته شده است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر مونیخ آلمان؛ علم و صنعت در کنار جشن اکتبر
مونیخ مرکز بزرگ بین‌المللی تحقیقات و فن آوری است اما همه آنرا با جشن معروف اکتبر هم می‌شناسند. پایتخت ایالت بایرن مونیخ، شهر پرجمعیت آلمان که دارای دانشگاه‌های تحقیقاتی، شرکت‌های جهانی مانند BMW و موزه‌های پیشرفته علمی است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر لیسبون (Lisbon) پرتغال؛ محله های جذا در امتداد رودخانه
در امتداد ساحل رودخانه تاگوس در نزدیکی اقیانوس اطلس، شهر لیسبون در میان هفت تپه قرار دارد که مقصد جادویی از نظر آب و هوای گرم، کوچه‌های جذاب، مغازه‌های عجیب و محله‌های رنگارنگ است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر لندن انگلستان؛ شهری کامل ...
لندن، شهری جذاب و تاریخی است که پر از موزه‌ها و گالری‌های هنری، پارک‌های سبز زیبا، رستوارن و کافه‌های فوق‌العاده و صحنه تئاتر پر جنب و جوش است. لندن، شهری است که واقعا همه چیز دارد.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر مادرید اسپانیا؛ شهر زندگی شبانه
پایتخت اسپانیا و بزرگ‌ترین شهر، مادرید، به طور گسترده صحنه‌ای از شب زنده‌داری‌ها است. شهری شناخته شده و رنگارنگ در جهان است که تنوع گرو‌های قومیتی را می‌توان در آن دید.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر پراگ (Prague) ؛ شهر جادویی با بناهای تاریخی
پراگ یک شهر جادویی با کلیساهای خیره‌کننده، معماری قرون وسطی، فرهنگ پر جنب و جوش، غذای خوب و فضای پر انرژی که آنرا به یکی از پرطرفدارترین شهرهای اروپا تبدیل کرده است. بازدید از قلعه پراگ، بزرگ‌ترین قلعه باستانی جهان را فراموش نکنید.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر بوداپست (Budapest) مجارستان؛ پاریس شرقی
پایتخت مجارستان، بوداپست، دو شهر بودا و پست است که توسط رودخانه‌ی دانوب از هم جدا شده‌ اما به شهری بزرگ‌تر تبدیل شده است. بوداپست اغلب به عنوان "پاریس شرقی" شناخته می‌شود زیرا پر از گنجینه‌های معماری، پل‌های زیبا، پارک‌های آب گرم، دلخوش‌های آشپزی و بسیاری از چهره‌های دوستانه است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر فلورانس (Florence) ایتالیا؛ یک موزه در فضای باز
پایتخت توسکان، فلورانس اغلب به عنوان یک جاد‌ه‌ی هنری و گنجینه معماری و یک موزه در فضای باز بی‌نظیر توصیف شده است. شاهکار هنری و معماری را در کوچه‌های و گالری‌ها می‌توان دید.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟شهر موناکو (Monaco) فرانسه؛ مقصد سفرهای لوکس
زمانی که از موناکو صحبت می‌کنیم، چند میلیون قایق بادبانی و هتل‌های گران قیمت به ذهن شما می‌آید. موناکو شبیه به یک زمین بازی برای پولدار‌ها است اما دیگران نیز می توانند به آن سفر لوکسی داشته باشند.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر ونیز ایتالیا؛ یکی از عجیب‌ترین شهر‌های جهان
ونیز در شمال شرقی ایتالیا واقع شده و یکی از ۱۱۸ مجمع‌الجزایری است که با پل و کانال‌های زیبا و خوش ومنظره‌ای در ارتباط است. آبشار‌های جذاب و معماری تاریخی ونیز، آن را به یکی از عجیب‌ترین شهر‌های جهان تبدیل کرده است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر استانبول ترکیه؛ شهری در دوقاره
امروزه، استانبول، بزرگ‌ترین شهر ترکیه است و به عنوان پایتخت امپراتوری‌های عثمانی و بیزانس شناخته می‌شود. استانبول از هر دو طرف، توسط تنگه‌ای باریک، هم به اروپا و هم به آسیا متصل است و تنها شهر در جهان است که به هر دو قاره راه دارد.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر پاریس فرانسه؛ محبوبترین در جهان
پاریس سالانه بیش از ۴۵ میلیون مسافر را به خود جذب می‌کند. پاریس محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان است. پایتخت فرانسه که به خاطر محیط رمانتیک و سازماندهی در صنایع مانند کسب و کار، سرگرمی، غذا، مد، هنر و فرهنگ شناخته شده است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر بارسلونا (Barcelona) اسپانیا؛ معماری منحصر به فرد
بارسلونا یکی از مهم‌ترین مقصد‌های سفری اسپانیا است. زیرا یک شهر تاریخی، اروپایی و شیک است که همه چیز دارد. معماری این شهر در اسپانیا، واقعا منحصربه‌فرد است.
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟
شهر رم ایتالیا؛ دارای اهمیت در فرهنگ، قدرت و دین
پایتخت ایتالیا، رم، شهری وسیع و پیچیده است که در یک زمان هم تاریخی و هم مدرن است. ساختمان‌های باستانی رم و شهر واتیکان، به خوبی شناخته شده است. رم برای بیش از ۲۵۰۰ سال است که به عنوان یک مرکز مهم برای فرهنگ، قدرت و دین شناخته شده است.
مترجم:سحر مردانه | منبع: www.touropia.com
بیشترین عکس و فیلم در کدام شهر‌های اروپا گرفته شده است؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...