محله دارای مسجد آسیب اجتماعی کمتری دارد


محله دارای مسجد آسیب اجتماعی کمتری دارد

آستارا - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان گفت: 917 کانون فرهنگی هنری با 46 هزار نفر عضو در مساجد استان فعال است و هر منطقه و محله دارای مسجد، آسیب اجتماعی کمتری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد علی رضوانی نژاد عصر دوشنبه به مناسبت دهه کرامت در شهرداری تالش اظهار کرد: تعداد کانون‌های مساجد استان افزایش خواهد یافت و در مناطق اهل تسنن نیز ایجاد خواهد شد و مساجد گیلان با همکاری یکی از مؤسسات بانکی، به دستگاه‌های کارتخوان مجهز می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: در شهرستان‌ها به منظور پیگیری مطالبات کانون‌ها شورای مشورتی تشکیل می‌شود و کار در کانون‌ها باید به افراد نخبه، کاربلد و متخصص فرهنگی واگذار شود.

رضوانی نژاد بیان کرد: در شهرستان تالش ۸۴ کانون فرهنگی هنری با چهار هزار و ۷۰۰ نفر عضو در مساجد فعال است و جذب افراد پیرامون مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، از رسالت‌های کانون‌ها محسوب می‌شود.

شهرام غنی زاده شهردار تالش نیز در این جلسه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برنامه‌های متنوع و جالب و با غنی کردن اوقات فراغت جوانان، در مقابله با جنگ نرم دشمنان نقش مهمی دارند و شهرداری تالش، نیم درصد درآمد ماهانه خود را مطابق قانون به حساب کتابخانه های عمومی واریز می‌کند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟