دانلود انیمیشن برزرک عصر طلایی ۳ ظهور Berserk The Golden Age Arc III The Advent 2013 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Berserk The Golden Age Arc III The Advent, دانلود انیمیشن برزرک عصر طلایی ۳ ظهور با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2019 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن برزرک عصر طلایی 3 ظهور دوبله فارسی

این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن برزرک: عصر طلایی ۳ ظهور Berserk The Golden Age Arc III The Advent

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 8.0/10

ژانر: انیمیشن

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع : سینمایی

محصول: ژاپن

کارگردان: توشیوکی کوبوکا

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2013

مدت زمان: 100 دقیقه

درباره فیلم:

برزرک: عصر طلایی ۳ – ظهور سومین قسمت از مجموعه انیمه سه گانه اکشن و ماجرایی برزرک محصول کشور ژاپن است که در سال‌ ۲۰۱۳ در سینماهای این کشور به نمایش درآمده‌است. کارگردانی این مجموعه فیلم سه قسمتی بر عهده توشیوکی کوبوکا بوده‌ و بازیگرانی چون تاکاهیرو ساکورای، میناکو کوتوبوکی، ریکیا کویاما، یوکی کاجی، توآ یوکیناری، تاکاهیرو فوجیوارا، کازوکی یائو و یوشیرو ماتسوموتو در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. این مجموعه فیلم انیمه با اقتباس از مجموعه مانگای آرک دوران طلایی به قلم کنتارو میورا ساخته شده و قسمت‌های اول، دوم و سوم آن به ترتیب با عناوین تخم مرغ پادشاه، نبرد دولدری و ظهور به روی پرده سینماها رفته‌است. همچنین، گفتنی است که در قسمت سوم از این مجموعه انیمه با عنوان برزرک: عصر طلایی ۳ – ظهور، بخش‌های تازه‌ای برپایه مانگا اضافه شده که پیش از این در سریال تلویزیونی وجود نداشته‌است.

داستان انیمیشن:

اکنون یک سال از جدایی گاتس از گریفیت می‌گذرد و دار و دسته شاهین تلاش می‌کنند تا با یک نقشه دقیق، گریفیت را که در زندان به سر می‌برد آزاد کنند و…

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.54 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 0.98 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .