تست آفرود با لوکس ایتالیایى، مازراتى لوانته | فیلم


نخستین شاسی‌بلند تاریخ مازراتی در حال آماده شدن است. این خودرو که در ابتدا به صورت خودروی کانسپت کوبانگ در سال 2011 رونمایی شده بود، اکنون به مراحل تولید و تحقق نزدیک‌تر شده است. مازراتی نزدیک 5 سال روی اولین SUV خود کار کرده و حال باید منتظر نتیجه این تلاش طولانی‌مدت باشیم. مازراتی | تگ طراحی چراغ‌های کشیده و اخمو، جلوپنجره با خطوط عمودی با...

نخستین شاسی‌بلند تاریخ مازراتی در حال آماده شدن است. این خودرو که در ابتدا به صورت خودروی کانسپت کوبانگ در سال ۲۰۱۱ رونمایی شده بود، اکنون به مراحل تولید و تحقق نزدیک‌تر شده است. مازراتی نزدیک ۵ سال روی اولین SUV خود کار کرده و حال باید منتظر نتیجه این تلاش طولانی‌مدت باشیم.

تست آفرود با لوکس ایتالیایى، مازراتى لوانته | فیلم

مازراتی | تگ

طراحی چراغ‌های کشیده و اخمو، جلوپنجره با خطوط عمودی با فاصله زیاد از هم، خطوط روی درب موتور، سقف شیب‌دار، خروجی‌های اگزوز ۴ تایی در عقب و یک اسپویلر سقفی جالب از ویژگی‌های بصری این خودرو به شمار می‌روند. در مورد مشخصات فنی، خبرهای غیررسمی دو پیشرانه ۳٫۰ لیتری V6 برگرفته از مدل گیبلی را برای مازراتی لوانته ۳۵۰ و ۴۳۰ و یک موتور دیزلی V6 با حجم ۳٫۰ لیتری و ۲۷۵ اسبی عنوان کرده‌اند. با توجه به مشخصات، مازراتی لوانته ۳۵۰ اسبی می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۶٫۳ ثانیه به دست آورده و نهایتاً به سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت برسد. لوانته ۴۳۰ اسبی شتاب‌گیری ۵٫۲ ثانیه‌ای و بیشینه سرعت ۲۶۴ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند. مدل دیزلی هم در ۶٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتاً به سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست می‌یابد.

(۶۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل