معرفی بهترین‌های مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن ماهشهر


معرفی بهترین‌های مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن ماهشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر با معرفی بهترین‌های این دوره از مسابقات، برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر، 20 تیرماه با معرفی بهترین‌های این دوره از مسابقات، برگزار شد.
در این مسابقات که از دوم تیرماه آغاز شده بود، 28 تیم در دو رده سنی متولدین ۸۳ و ۸۴ و متولدین ۸۵ و ۸۶ به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در رده سنی متولدین ۸۵ و ۸۶ که ۱۰ تیم حضور داشتند، تیم‌های مهدیه، مسجد حاج محمد رفیع و مسجد امام جعفر صادق(ع) به ترتیب اول تا سوم شدند؛ کاپ اخلاق به تیم شهرک شهید رجایی رسید و ماهان زارعی از تیم مسجد امام جعفر صادق (ع) با ۱۱ گل زده به عنوان آقای گل، قاسم حمداوی از تیم مهدیه به‌عنوان بهترین دروازه‌بان و امیررضا حجازی از تیم مسجد امام جعفر صادق(ع) و محمد امین کمایی از تیم مهدیه به‌عنوان بهترین بازیکنان فنی این دوره از مسابقات معرفی شدند.
در رده سنی متولدین ۸۳ و ۸۴، تیم‌های مسجد امام رضا(ع)، مهدیه و مسجد باب‌الحوائج مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. کاپ اخلاق نیز به تیم مسجد باب‌الحوائج رسید و محسن حطه از تیم مسجد حاج محمد رفیع با ۱۲ گل زده به عنوان آقای گل، متین مقدسی از تیم مسجد امام رضا(ع) به عنوان بهترین دروازه‌بان و میثاق عساکره از تیم مسجد امام رضا(ع) به عنوان بهترین بازیکن فنی مسابقات معرفی شدند.
علی‌اصغر ارشدی‌فر
انتهای پیام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش