جام فوتسال کانون های مساجد شهر خاوران برگزیدگان خود را شناخت


جام فوتسال کانون های مساجد شهر خاوران برگزیدگان خود را شناخت

همزمان با ایام دهه کرامت مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاوران به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) این شهر برگزار و از برگزیدگان با اهدای جام و مدال تجلیل شد.

«سید علی اصغر حسینی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر خاوران که از 6 تیرماه آغاز به کار کرده بود، همزمان با ایام دهه کرامت با حضور «دکتر محمدرضا رضایی»، رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» شهر «خاوران» افزود: در این دوره از مسابقات 6 تیم باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم «شهید ابراهیم هادی» از کانون «علمدار کربلا (ع)» روستای «گلبرنجی» خفر در مقابل تیم «امید» خاوران به پیروزی و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

دبیر ستاد اوقات فراغت شهر خاوران با اشاره به اینکه تیم های مهمان از شهرستان های سروستان، خفر و شیراز نیز در مسابقات این جام شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در ادامه تابستان و اوقات فراغت با همکاری تربیت بدنی شهر خاوران در رده های مختلف ویزه خواهران و برادران مسابقات مختلفی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاوران با حضور «عبدالرحیم خداجو»، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، حجت الاسلام «سید علی صحرائیان»، امام جمعه، مدیران کانون های مساجد شهر خاوران و سایر مسئولان و مردم محلی برگزار و از برگزیدگان با اهدای جام و مدال تجلیل شد.

(عکس آرشیوی است)

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه