ارسال یک هزار و 180 اثر به ششمین جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری»


ارسال یک هزار و 180 اثر به ششمین جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری»

حجت الاسلام موسوی از ارسال یک هزار و 180 اثر به ششمین جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری» خبر داد و گفت: 536 اثر هم در بخش موبایلی ارسال‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سید عباس موسوی» عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ تیر) در مراسم اختتامیه جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری» که در سالن عترت اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار شد، با اشاره اهداف برگزاری ششمین جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری» گفت: این جشنواره با اهدافی آغاز به کارکرده که تبلیغ، ترویج و بسترسازی برای تولید آثار وقف انجام شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس بابیان اینکه بیش از 35 جلسه کمیته اجرایی برای برگزاری جشنواره ملی وقف برگزارشده است، افزود: برگزاری پنج اردو برای عکاسان و دعوت از ادارات استان برای همکاری در برگزاری این جشنواره ازجمله دیگر فعالیت‌هایی بوده که برای برگزاری این جشنواره صورت گرفته است.

موسوی، به زمان آغاز و پایان ارسال آثار به جشنواره ملی وقف اشاره کرد و بیان داشت: تاریخ آغاز ارسال آثار یکم بهمن‌ماه 97 و آخرین‌مهلت ارسال آثار 31 فروردین‌ماه 98 بوده که درمجموع یک هزار و 180 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

وی از ارسال یک هزار و 180 اثر به ششمین جشنواره ملی وقف «چشمه همیشه جاری» خبر داد و تاکید کرد: 536 اثر نیز در بخش موبایل ارسال‌شده است، همچنین 78 اثر از 536 اثر در بخش موبایل از سوی داوران انتخاب‌شده‌ که در پایان از هرکدام سه اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب‌شده‌اند.

پایان پیام/663

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امر به معروف و نهی از منکر، خیر افراد جامعه را می خواهد