یکی از بازیگران فیلم کاپیتان امریکا هنوز قرارداد بازی در 5 فیلم دیگر مارول را دارد


یکی از بازیگران فیلم کاپیتان امریکا هنوز قرارداد بازی در 5 فیلم دیگر مارول را دارد

با گفته‌های جدید بازیگر فیلم کاپیتان امریکا اینطور به نظر می‌رسد که هنوز کار استودیو مارول با گروه Crossbones تمام نشده است. فرانک گریلو بازیگر Captain America: Civil War در مصاحبه جدید خود که به مناسبت پخش فیلم Point Blank از شبکه نتفلیکس با سایت کامیک‌بوک انجام شده بود، این نکته را آشکار کرد که هنوز برای بازی در 5 فیلم از آثار مارول با استودیو...

با گفته‌های جدید بازیگر فیلم کاپیتان امریکا اینطور به نظر می‌رسد که هنوز کار استودیو مارول با گروه Crossbones تمام نشده است.

فرانک گریلو بازیگر Captain America: Civil War در مصاحبه جدید خود که به مناسبت پخش فیلم Point Blank از شبکه نتفلیکس با سایت کامیک‌بوک انجام شده بود، این نکته را آشکار کرد که هنوز برای بازی در 5 فیلم از آثار مارول با استودیو فیلمسازی قرارداد دارد. اگرچه او از دادن جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما اقرار کرد که منتظر تماس مارول می‌ماند تا 5 بار دیگر در نقش بروک راملو و گروه Crossbones ایفای نقش کند.

می‌دانید چیست؟ هنوز قرارداد بازی در 5 فیلم دیگر مارول را دارم و موظف هستم که اگر به من زنگ زدند، جواب بدم و دوباره بازی کنم. ولی کسی از آینده خبر ندارد و معلوم نیست کی این اتفاق می‌افتد.

فرانک گریلو تاکنون در سه فیلم از مجموعه سینمایی مارول بازی کرده است. او برای اولین بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier به عنوان رهبر تیم ضربتی شیلد معرفی شد و آخرین حضور او نیز در بخش کوتاهی از فیلم Avengers: Endgame بود. او در ادامه با حالتی کنایه‌ دار از باقی ماندن قسمت اعظمی از قرارداد خود چنین گفت:

شاید کاپیتان امریکا بعدی من باشم. یک رهبر میانسال اهل ایتالیا. در موردش فکر کنید!

البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها بخاطر اینکه گریلو 5 فیلم از قرارداد باقی مانده بدین معنا نیست که حتما خود بازیگر باید در نقش خود ظاهر شود و برای چند دقیقه آن را بازی کند. مارول چنین قراردادهایی را با بازیگران منعقد می‌کند تا بتواند هر لحظه و هر جا که برای روایت کُلی داستان مناسب دید، از آن شخصیت در پیشبرد داستان استفاده کند. باید دید شخصیت بروک راملو بار دیگر در چه فیلم‌هایی از دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت.

یکی از بازیگران فیلم کاپیتان امریکا هنوز قرارداد بازی در 5 فیلم دیگر مارول را دارد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !