165 کیلوگرم شیشه در سمنان کشف شد


165 کیلوگرم شیشه در سمنان کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 165 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک پلیس این استان و خراسان جنوبی کشف شد.

سرهنگ عبدالله حسنی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هماهنگی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی و سمنان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاعاتی مبنی بر وارد کردن مقادیری مواد مخدر صنعتی شیشه توسط سوداگران مرگ از مرزهای شرقی و کشور همسایه دریافت کردند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از خراسان جنوبی به شهرهای مرکزی کشور را داشتند.

حسنی با بیان اینکه تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حاملان مواد مخدر با دو دستگاه خودرو از خراسان جنوبی و شهرستان طبس عبور کرده و به طرف شهرستان دامغان استان سمنان در حرکت بودند.

وی اضافه کرد: به منظور تعقیب و دستگیری قاچاقچیان با هماهنگی های لازم، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس به استان سمنان اعزام شده و در عملیاتی مشترک با ماموران استان سمنان، خودروی سمند حامل مواد مخدر را در ۷۰ کیلومتری شهرستان دامغان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۶۵ کیلوگرم شیشه کشف شد، تاکید کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر شد و ماموران خودروی پژو ۴۰۵ را نیز که خودروی سمند حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، توقیف کردند.

در بهار ۹۸، چهار تُن و ۶۲۰ کیلوگرم مواد کشف و ۷۷۱ نفر نیز شامل حامل، نگهدارنده و توزیع کننده در استان دستگیر شده است که از این مجموع ۲۳۴ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند.

۹۸۹۱/‏۷۴۰۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز