معرفی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در زنجان


معرفی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در زنجان

زنجان - ایرنا - سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور (بخش پژوهشی) در بخش پسران که شامگاه شنبه در زنجان آغاز به کار کرد با معرفی نفرات برتر در پایه‌های دهم تا دوازدهم به کار خود پایان داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت ۲ روز برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور (بخش پژوهشی) پسران در پایه دهم عباس متقیان نژاد از قم رتبه اول، علیرضا پاک منش از همدان، امیر حسین انصاری از استان قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند و محمد جواد خیبری و هادی تقوی نیز از شهرستانهای تهران و خراسان رضوی نیز به مقام چهارم و پنجم نایل شدند.

جعفر گنج خانلو افزود: در پایه یازدهم نیز محمدمهیار حامدی کیا از قم رتبه اول، محمد مهدی باغبان از خراسان رضوی دوم و مهدی حاجی از خوزستان رتبه سوم را کسب کردند و محمدحسین سنجری پور و امیرمحمد ثموری فر از استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان نیز به مقام‌های چهارم و پنجم رسیدند.

وی اضافه کرد: در پایه دوازدهم نیز محمد امین گزار از خوزستان، محمدرضا زرگیر از کرمانشاه، عرفان دلیر از اردبیل، علیرضا گرامی از خراسان رضوی و علیرضا منصوری از اصفهان به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

سی وهفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور با شرکت یک‌هزارو ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان، مربیان و میهمانان وزارت آموزش و پرورش از ۲۲ تا ۳۰ تیر جاری در زنجان برگزاری می‌شود.

از پنجشنبه /۲۷ تیرماه/ نیز رقابت‌های دختران در این بخش آغاز خواهد شد و یکشنبه ۳۰ تیر به پایان می رسد.

۹۶۴۶/‏۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!