رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز


رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس برپایی مسابقات قرآن مشکات در البرز از رقابت 500 قاری و حافظ قرآن در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات در بخش حفظ پنج جز، حفظ 10 جز، حفظ 20 جز، حفظ کل قرآن و ترتیل‌خوانی برگزار شد.

رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، دبیر برپایی مسابقات قرآنی مشکات در البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دوره از مسابقات قرآنی بعدظهر جمعه، 28 تیرماه با حضور اساتید و داوران برجسته قرآنی‌ سبزعلی‌، ‌علی پرهیزگار»،‌ امیرآقایی‌، ‌عباس امام‌جمعه، قره شیخ‌لو» و خانم‌ها ‌شیرازی‌، ‌آقاجانی‌، ‌جلالی‌ و ‌ماندگارمهر‌ برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ 20 جز، حفظ کل قرآن و ترتیل‌خوانی ویژه گروه سنی کمتر از ۱۶ سال و گروه سنی بالای ۱۶ سال برگزار شد.

دبیر برپایی مسابقات قرآنی مشکات در البرز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به همت دفتر امام جمعه کوهسار استان البرز و مؤسسه قرآنی مشکات برگزار شد، گفت: این مسابقه سال قبل فقط در سطح این شهرستان برپا شد، اما امسال گسترش یافته و در سطح استان البرز برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 500 قاری و حافظ قرآن با هم رقابت کردند، افزود: از برترین‌های مسابقه با سکه بهارآزادی، نیم سکه و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین در حاشیه این مسابقات از برندگان مسابقات کتابخوانی خورشید هشتم که همزمان با دهه کرامت در این استان برگزار شد، تقدیر شد.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین