دروازه بان سپیدرود به همراه دو بازیکن از گل گهر و بادران به داماش پیوستند


دروازه بان سپیدرود به همراه دو بازیکن از گل گهر و بادران به داماش پیوستند

رشت - ایرنا - دروازه بان سپیدرود رشت به همراه دو بازیکن از گل گهر سیرجان و بادران تهران، به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایمان صادقی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با عقد قراردادی به تیم داماش گیلان پیوست.

میثم محبوب افزود: این دروازبان که سابقه حضور در تیم های ملوان انزلی، خونه به خونه بابل و استیل آذین را دارد و فصل گذشته به همراه تیم سپیدرود در رقابت های لیگ برتر حضور داشت، با مسئولان داماش به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.

وی ادامه داد: همچنین مهرداد آوخ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان با عقد قراردادی به داماش گیلان پیوست که پست این بازیکن هافبک و مهاجم است و در سه فصل اخیر در لیگ دسته اول در ترکیب تیم های گل گهر و بادران حضور داشته و در مجموع سی گل به ثمر رسانده است.

وی همچنین از پیوستن بهتاش میثاقیان بازیکن فصل گذشته تیم بادران تهران به داماش گیلان خبر داد و بیان کرد: این بازیکن که در پست مدافع چپ بازی می کند و سابقه حضور در تیم های کارون اروند خرمشهر، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان، پدیده مشهد و خونه به خونه بابل را نیز دارد، با عقد قراردادی به داماش گیلان پیوست.

پیش از این بهمن کامل مدافع وسط گل گهر سیرجان، احسان ضیایی سیگارودی دروازبان فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران، سعید باقرپسند مهاجم سرخ پوشان پاکدشت، محسن آذرباد هافبک گل گهر سیرجان و حمید گلزاری دیگر بازیکن این تیم با مسئولان داماش به توافق رسیده و به این تیم پیوستند. همچنین محمد مختاری کاپیتان باسابقه داماش، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، محمد رستمی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، عباس کندل، آزاد جعفرزاده، عرفان گودرز قلعه نویی، علیرضا توکلی، محمد جهاندیده و مهدی نظرمحمد پناه دیگر بازیکنان فصل گذشته داماش قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

محبوب در خصوص آخرین وضعیت تیم داماش مبنی بر حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار کرد: هنوز چیزی قطعی نشده اما امیدواریم که این امر تحقق یابد و بتوانیم فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور یابیم.

تیم فوتبال داماش گیلان که با درخشش در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود، در دیدار نهایی با یک بازی قابل قبول با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد تا مقام نایب قهرمانی جام حذفی را کسب کند. داماشی‌ها فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز نتایج خوبی را کسب و به مرحله پلی آف صعود کردند اما در این مرحله در بازی رفت و برگشت برابر نیروی زمینی تهران مغلوب و از راهیابی به لیگ دسته اول بازماندند.

گفته می‌شود مسئولان داماش گیلان علاوه بر اعتراض نسبت به نحوه قضاوت دیدار این تیم در بازی برگشت مرحله پلی آف مقابل نیروی زمینی، مترصد خرید امتیاز یک تیم دسته اولی هستند تا فصل آینده مسابقات خود را در لیگ دسته اول دنبال کنند.

۷۲۸۵‏‬/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک