بسته خبری/سوریه به جای تهران در کربلا میزبانی می کند


نظر ویلموتس درباره گروه ایران

مارک ویلموتس درباره قرعه تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها گفت: در وهله نخست باید بگویم که قرعه تیم ملی آسان نیست. به طور حتم، حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود.وی درباره اینکه کدام تیم را رقیب اصلی تیم ملی در گروه سوم مسابقات می‌داند، گفت: ما به تک تک حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. با این وجود هدف‌مان تنها یک چیز بوده و آن تلاش بی وقفه برای کسب‌ عنوان نخست گروه است.

سوریه در کربلا میزبانی می کند

سایت اسپورت عراق خبر داد فدراسیون فوتبال سوریه ورزشگاه بین المللی کربلا را برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین انتخاب کرده است. سوریه در 6 سال گذشته به خاطر نداشتن امنیت در ورزشگاه هایش از سوی فیفا تحریم بود و بازی های بین المللی خانگی اش را غالبا در تهران برگزار می کرد ولی این بار کربلا را به تهران ترجیح داده است.

بحرین تا 6 مرداد در پرتغال

خبرگزاری بحرین خبر داد تیم ملی فوتبال این کشور اکنون در پرتغال است و اردوی تدارکاتی اش را پیگیری می کند. بحرین در این اردو قرار است 3 دیدار تدارکاتی برگزار کند و این اردو تاریخ 6 مرداد ادامه دارد. در این اردوی تیم ملی جوانان بحرین نیز حضور دارد.بحرین در اولین بازی تدارکاتی اش مقابل ماریتیمو به تساوی 2-2 دست یافت.

قطبی دوباره در چین

به نقل از سایت «news.sina» چین، باشگاه فوتبال شیجیاژوانگ اور برایت اعلام کرد که افشین قطبی، سرمربی ایرانی بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

در بیانیه باشگاه چینی آمده است: باشگاه تصمیم گرفت تا از اینجای فصل تا پایان فصل افشین قطبی هدایت تیم را برعهده بگیرد. او با توجه به تجربه ای که در فصل 2017-2018 با تیم داشت شناخت خوبی از تیم دارد و می تواند به تیم در ادامه فصل کمک کند.قطبی فصل گذشته برای مدت کوتاهی هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشت و در نهایت دوباره لیگ چین برگشت.

قرعه کشی بازی‌های غرب آسیا

سایت «السومریه نیوز» عراق خبر داد که قرعه کشی مسابقات قهرمانی غرب آسیا امروز در مقر فدراسیون فوتبال عراق انجام داد تا تیم ها رقبایشان را بشناسند.نتیجه قرعه کشی به شرح زیر است:

گروه اول: عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین.

گروه دوم: اردن، عربستان، کویت و بحرین.

این مسابقات به میزبانی کربلا و اربیل برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان با 4 قهرمانی در این مسابقات پرافتخارترین تیم این رقابت ها است ولی در تقسیم بندی AFC ایران دیگر از تیم های غرب آسیا به شمار نمی رود و در آسیای میانه قرار دارد.

احتمال غیبت کاوه در هفته اول

به نقل از سایت Voetbalnieuws بلژیک، براندون میشل، کاوه رضایی و جلی ووسن به دلیل مصدومیت در آخرین بازی تدارکاتی پیش‌فصل کلوب بروژ در روز گذشته غایب بودند.

فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ در این رابطه گفت: برای بازی هفته نخست لیگ بلژیک مقابل واسلند براندون میشلن محروم است. کاوه رضایی و جلی ووسن نیز با مصدومیت‌های کوچکی مواجه هستند. کرتین دیاتا را نیز به دلیل مرخصی 2 هفته‌ای پس از پایان جام ملت‌های آفریقا در اختیار نخواهیم داشت.

فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک از شنبه هفته آینده با دیدار تیم‌های واسلند و کلوب بروژ آغاز می‌شود.

سوبخیدین مدرس VAR

دوره آموزشی سیستم کمک داور ویدئویی با حضور 24 داور به مدرسی محمدصالح سوبخیدین- مدرس فیفا از اول مردادماه به مدت چهار روز در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.لازم به توضیح است، پروتکل آموزشی کمک داور ویدئویی در این دوره به صورت تئوری، عملی و شبیه سازی کمک داور در مسابقات خواهد بود.

برنامه جوانان در تورنمنت کافا

برنامه مسابقات فوتبال جوانان زیر 19 سال تورنمنت کافا 2019 به میزبانی شهر دوشنبه در تاجیکستان اعلام شد و تیم جوانان ایران نیز یکی از 5 تیم حاضر در این رقابت ها خواهد بود.جوانان ایران در این رقابت ها در تاریخ 18،21،22 و 24 مردادماه با تیم‌های فوتبال جوانان ازبکستان ، ترکمنستان ، افغانسان و تاجیکستان دیدار می کنند.

بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه 5 تیمی برگزار می شود و تیم ایران در اولین مسابقه برابر ازبکستان قرار می گیرد.

3-670


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاریس بالاخره کوتاه آمد/ فوری: پی اس جی لیونل مسی را بخشید