سوانح رانندگی همدان سه کشته بر جا گذاشت


سوانح رانندگی همدان سه کشته بر جا گذاشت

همدان- ایرنا- سوانح رانندگی 48 ساعت گذشته در جاده های برون شهری این استان موجب مرگ 2 موتور سوار، یک راننده پژو و مجروح شدن یک تن شد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه یک دستگاه پژو از سمت سد اکباتان در حال تردد بود که در سر پیچ به صورت رخ به رخ با یک کامیون برخورد کرد.

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه در این سانحه راننده پژو جان باخت علت بروز این حادثه را تجاوز به چپ و سرعت غیر مجاز راننده سواری پژو عنوان کرد.

وی گفت: جاده سد اکباتان مالرو بوده که پیشتر با چهار پا از این مسیر تردد می‌کردند اما با پخش کردن آسفالت بر روی این جاده خاکی، آن را برای تردد خودرو فراهم کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: میزان سرعت در این مسیر فرعی روزها ۵۰ کیلومتر و شب‌ها ۴۰ کیلومتر در ساعت است اما راننده پژو با ۱۲۰ کیلومتر در ساعت تردد کرده است.

سرهنگ عزیزی همچنین از مرگ یک موتور سوار به علت برخورد با سواری پژو در روستای «نقده» تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: انحراف به چپ موتور سوار منجر به برخورد رخ به رخ این ۲ وسیله نقلیه و بروز سانحه فوتی شد.

وی ادامه داد: در کیلومتر ۶۲ همدان به سمت بیجار نیز یک موتور سوار به علت تغییر مسیر ناگهانی با وانت نیسان برخورد کرد که در این سانحه یک تن فوت و یک تن مجروح شدند.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...