کارگردان بازی Watch Dogs Legion از دلیل قابل بازی بودن تمامی شخصیت‌ها گفت


کارگردان بازی Watch Dogs Legion از دلیل قابل بازی بودن تمامی شخصیت‌ها گفت

ایده اصلی بازی Watch Dogs Legion که در مراسم E3 امسال برای اولین بار معرفی شد، تجربه کردن تمامی شخصیت‌های غیرقابل بازی NPC بوده است. همگی شخصیت‌ها دارای زندگی شبیه سازی شده، برنامه‌های کاری و داستان‌های اصیل خواهند بود که به هرکدام معنای خاصی خواهد داد و به خاطر وجود چنین ویژگی عنوان جدید سری واچ داگز عده زیادی از دوستداران بازی‌های ویدئویی را...

ایده اصلی بازی Watch Dogs Legion که در مراسم E3 امسال برای اولین بار معرفی شد، تجربه کردن تمامی شخصیت‌های غیرقابل بازی NPC بوده است.

همگی شخصیت‌ها دارای زندگی شبیه سازی شده، برنامه‌های کاری و داستان‌های اصیل خواهند بود که به هرکدام معنای خاصی خواهد داد و به خاطر وجود چنین ویژگی عنوان جدید سری واچ داگز عده زیادی از دوستداران بازی‌های ویدئویی را جلب خود است.

مطمئناً ایده بلندپروازانه‌ای است و زمانی که به پیچیدگی‌های احتمالی در داستان بازی فکر می‌کنید به جاه‌طلبی آن بیشتر پی می‌برید. مکانیزم کشته شدن دائمی هر شخصیت نیز تصمیمی بوده که اکثر سازندگان جرات عملی کردن آن را نداشته‌اند.

کلینت هوکینگ، کارگردان بخش خلافیت بازی Watch Dogs Legion در گفتگوی جدیدی که با GamingBolt داشته، به این سوال که چرا و چگونه یوبی‌سافت تصمیم به انجام چنین ایده‌‌ای را گرفته، جواب داده است.

نوآوری بازی کردن در نقش همه شخصیت‌ها به طور طبیعی زمانی شکل گرفت که به ستون‌های بنا سری واچ داگز نگاه کردیم و پیشرفت‌هایی که تاکنون انجام گرفته را مورد بررسی قرار دادیم. یکی از وعده‌های اصلی سری، قابلیت هک کردن زندگی هر شخصی بود که بازیکن در دنیای بازی می‌دیدید و با نگاه کردن به پروفایل آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب می‌کرد.

برای بازی Watch Dogs Legion می‌خواستیم که وعده نمایش پروفایل را گسترش دهیم تا زندگی هر شخص را به طور کامل شبیه سازی کنیم. در همان حال به رشد و نمو DedSec در طول زمان نیز نگاهی انداختیم. از گروه مخفی هکری که با آیدن در قسمت اول همکاری می‌کردند تا جمعی از هکرها در قسمت دوم. به نتیجه رسیدیم که اگر DedSec هر شخص ساخته شود، معنای بهتری می‌دهد و زمانی که آن را کنار زندگی شبیه سازی شده مردم قرار دادیم دریافتیم که قابلیت بازی کردن با تمامی شخصیت‌ها، ایده فوق‌العاده و بی‌نقصی خواهد بود.

این ایده اثر خود را بر دیگر جنبه‌های بازی نیز گذاشته است، به طور مثال داستان کُلی دارای 20 نسخه متفاوت و متمایز خواهد بود. به علاوه ویدئوهای کات‌سین نیز با توجه به حضور یا غیبت دیگر شخصیت‌های داستانی شکل خواهند گرفت.

کارگردان بازی Watch Dogs Legion از دلیل قابل بازی بودن تمامی شخصیت‌ها گفتکارگردان بازی Watch Dogs Legion از دلیل قابل بازی بودن تمامی شخصیت‌ها گفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)