علت مرگ یک کودک در منطقه ازناو خلخال در دست بررسی است


علت مرگ یک کودک در منطقه ازناو خلخال در دست بررسی است

اردبیل _ایرنا _ رئیس پزشکی قانونی خلخال گفت: علت مرگ کودکی که به تازگی در منطقه ازناو خلخال جان باخته تحت بررسی تخصصی بوده و تا زمان حصول نتیجه نهایی هرگونه اظهار نظر در این زمینه غیر کارشناسی و مردود است.

چندی پیش یک کودک پنج ساله اهل استان گیلان پس از افتادن در داخل آب استخر تفرجگاه ازناو خلخال جان باخت که برخی علت آن را برق گرفتگی و برخی نیز غرق شدن ذکر کردند، این موضوع همچنان در فضای مجازی مورد بحث است.

دکتر غلامرضا غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کالبدشکافی از جسد این کودک اثری دال بر مرگ به علت برق گرفتگی و یا خفگی در آب و غرق شدن مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: اداره پزشکی قانونی خلخال هرگونه گمانه‌زنی، اظهارنظر و اعلام علت مرگ کودک پنج ساله در منطقه گردشگری ازناو را مردود اعلام کرده و خواستار پرهیز رسانه‌ها و فضای مجازی از پیش داوری و رواج شایعه در این زمینه است.

رئیس پزشکی قانونی خلخال گفت: جسد این پسر بچه با دستور مقام قضایی جهت بررسی علت فوت، به پزشکی قانونی استان ارجاع و کالبد شکافی شده و نمونه برداشته شده جهت تشخیص نهایی به مراکز تخصصی پایتخت ارسال شده است.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک