تابلو «شهید دانستن» ؛ جدیدترین اثر صادق اکبری در ستایش شهید داریوش رضایی‌نژاد


تابلو «شهید دانستن» ؛ جدیدترین اثر صادق اکبری در ستایش شهید داریوش رضایی‌نژاد

مراسم هشتمین سالگرد شهادت داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای کشورمان در مسجد جامع آبدانان با رونمایی از پرتره این شهید راه علم و دانش اثر صادق اکبری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، در این مراسم که با حضور «محمود عباسی» معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری برگزارشد ، از پرتره‌ی آن شهید راه علم و دانش با عنوان «شهید دانستن» با حضور پدر آن شهید سعید، رونمایی شد.

دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی نژاد متولد سال ۱۳۵۵ در آبدانان از توابع استان ایلام بود که روز یکم مرداد ۱۳۹۰ در سن ۳۵ سالگی به ضرب گلوله عوامل صهیونیستی در مقابل منزلش در تهران و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش به شهادت رسید .

از دیگر آثار این هنرمند متعهد ایلامی می‌توان به اثر «چشم‌های محسن» مربوط به شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و همچنین «وعده صادق» مربوط به پرتره سردار قاسم سلیمانی بوده که وعده نابودی داعش را اعلام کردند و این وعده صادق شد و مهمان حسین (ع) برای شهید غیوری‌زاده اشاره کرد.

در این مراسم مسئولان محلی، مردم آبدانان و جمعی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !