پیدا شدن جسد جوان غرق شده در سد دامغان


پیدا شدن جسد جوان غرق شده در سد دامغان

رئیس هلال احمر شهرستان دامغان از یافتن پیکر جوان غرق شده در سد شهید شاهچراغی دامغان توسط تیم‌های غواصی اعزام شده خبر داد.

حمیدرضا داودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با تلاش تیم‌های غواصی و امدادی بعد از دو روز تلاش و جست‌وجو پیکر این جوان غرق شده از آب گرفته شد.

وی ضمن تقدیر از تیم‌های غواصی حاضر در صحنه عملیات گفت: دو تیم غواصی در جریان این عملیات مشارکت داشتند.

رئیس هلال احمر شهرستان دامغان ادامه داد: تیم غواصی هلال احمر از شب گذشته در منطقه حضور یافت و پس از بررسی و جست‌وجوی سطحی منطقه به دلیل ممنوعیت غواصی در شب، ادامه عملیات را به امروز موکول کرد.

وی بادآور شد: تیم‌های غواصی از صبح امروز مشغول جست‌وجوی جسد بودند که سرانجام بعدازظهر امروز جسد فرد غرق شده در سد شهیدشاهچراغی دامغان پیدا شد.

به گزارش ایسنا، یک جوان دامغانی ساعت 20 و 30 دقیقه غروب روز گذشته حین شنا در سد دامغان دچار غرق شدگی شد.

پیش از این رئیس هلال احمر شهرستان دامغان از اعزام تیم غواصی این نهاد برای یافتن پیکر جوان غرق شده در سد شهید شاهچراغی دامغان خبر داده بود.

حمیدرضا داودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تیم غواصی هلال‌احمر دامغان همچنان در حال جست‌وجو است و هنوز پیکر این جوان پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه خبر غرق شدن این جوان شب گذشته به هلال احمر گزارش شد افزود: شب گذشته تیم غواصی هلال احمر در منطقه حاضر شد و با جست‌وجوی سطحی منطقه موفق به کشف جسد نشد اما از آنجا که براساس قوانین غواصی در شب ممنوع است، تیم غواصی هلال احمر در شب گذشته تنها به جست وجو و بررسی سطح دریاچه سد پرداخت.

داویان از اعزام دوباره تیم غواصی هلال‌احمر دامغان به منطقه خبر داد و گفت: این تیم از صبحگاه امروز در محل سد حاضر شده و به جست‌وجو می‌پردازد اما تاکنون موفق به یافتن جسد فرد غرق شده نشده است.

رئیس هلال احمر شهرستان دامغان با بیان اینکه یک تیم غواصی از ساری نیز در منطقه حضور دارد ادامه داد: تقریبا همه شهرهای ساحلی دارای تیم‌های غواصی هستند لذا تیم غواصی شهرداری ساری نیز در دامغان حضور دارد و به همراه همکاران ما در جست‌وجوی پیکر این جوان غرق شده هستند.

دکتر داودیان با بیان اینکه این حادثه اولین گزارش غرق شدگی امسال از سد دامغان است از مردم خواست از شنا در سدها و دریاچه‌ها و استخرهای غیرایمن پرهیز کنند.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ امیر حسین زاده عشق