صدور حکم تخریب 50 ساخت غیرمجاز در روستای زیارت


صدور حکم تخریب 50 ساخت غیرمجاز در روستای زیارت

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت گفت: احکام قلع و قمع 50 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این روستا صادر شده و در نوبت اجرای احکام قرار دارد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه شورای قضایی استان اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ حکم اجرا شده و بقیه در نوبت اجرا هستند که به زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ادامه روند ساخت و سازها، شدت نظارت و بازرسی از روستای زیارت افزایش خواهد یافت و از ورود مصالح ساختمانی به این منطقه زیارت جلوگیری خواهد شد.

رییس دادگستری کل گلستان هم در این جلسه با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز در روستای زیارت و اجرای احکام قلع و قمع واحدهای غیرمجاز گفت که به زودی گیت (در) ورودی برای این منطقه راه اندازی می شود.

هادی هاشمیان خاطرنشان کرد: به علت وجود برخی درگیری های درون سازمانی مانند محیط زیست با منابع طبیعی بر سر حفاظت برخی از مناطق مانند جهان نما، متخلفان فضا را آماده کرده و ضمن سودجویی های کلان، اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می کنند.

وی یادآور شد: این تنش ها و درگیری های کم اهمیت، باعث شده افراد سودجو گلستان را محل امنی برای اجرای تخلفات خود تلقی کنند.

رییس دادگستری کل گلستان گفت: اگر این تنش ها و درگیری ها کم نشود و مدیران بخش های متولی مشکلات خود را حل نکنند، برای آنان اعلام جرم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا