از برگزاری دوره‌های مشاوره تا کلاس‌های متنوع آموزشی در کانون مسجد جامع الهادی(ع)


از برگزاری دوره‌های مشاوره تا کلاس‌های متنوع آموزشی در کانون مسجد جامع الهادی(ع)

کانون فرهنگی هنری مسجد جامع الهادی(ع) با برنامه‌هایی همچون برگزاری دوره های مشاوره، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دورهای گرافیکی مجری موفقی برای طرح‌های اوقات فراغت تابستانی است که با استقبال عموم علاقمندان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان دوره های خدمات مشاوره ای در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع الهادی(ع) ویژه خانواده ها و دانش آموزان برگزار می شود.

همچنین در این کانون فرهنگی هنری اردوهای تفریحی، زیارتی، مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، دوره گرافیکی، کلاس های علمی، فرهنگی و ورزشی برای جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

بنابراین گزارش، در رشته های قرآنی همچون روانخوانی، صوت و لحن و تجوید، رشته های ورزشی همچون شنا و فوتبال، مکالمه زبان در رشته های انگلیسی و عربی، فرهنگی در رشته های اعتقادی، اخلاق، سواد رسانه ای هم در این کانون دوره های آموزشی برگزار می شود.

مسجد الهادی(ع) واقع در محله مجیدیه شمالی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب مورد مراجعه تعداد زیادی از جوانان انقلابی تهران بوده و است.

از برگزاری دوره‌های مشاوره تا کلاس‌های متنوع آموزشی در کانون مسجد جامع الهادی(ع).

بعد از جنگ تحمیلی رژیم بعث و حامیانش علیه ایران، این مسجد یکی از فعال‌ترین مساجد تهران در امر اعزام نیرو و رزمندگان به مناطق جنگی به شمار می رفت به گونه ای که در دهه شصت این مسجد مأمن جوانانی بود که دل را به پیشوا و مریدشان امام خمینی (ره) سپرده و از این مسجد به جبهه‌های حق علیه باطل رهسپار می‌شدند.

این مسجد در حال حاضر با همکاری هیئت ثارالله (ع) به یکی از مساجد پیشگام در برگزاری باشکوه مراسم های مذهبی بویژه در ایام فاطمیه و محرم حسینی(ع) تبدیل شده و در سال‌های اخیر نیز بازسازی شده و وسعت پیدا کرده است.

از برگزاری دوره‌های مشاوره تا کلاس‌های متنوع آموزشی در کانون مسجد جامع الهادی(ع)

ایجاد پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری از جمله اقداماتی بود که در این مسجد مورد توجه قرار گرفت تا سبب شد، نسل امروز در مسجد گرد هم آیند و مسجد رونق یابد، علاوه بر آن در مسجد هیئتی با نام چهارده معصوم (ع) بنا نهاده شد که هدف آن آموزش روخوانی کلام الله مجید و تفسیر آن، توسل به ائمه اطهار(ع) و زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

یادآور می شود، مسجدالهادی(ع) واقع در بزرگراه استاد حسن بنا شمالی، بالاتر از میدان ملت، کوچه صباح غربی واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز