عملیات ساخت مدرسه روستای مامنان سفلی روانسر آغاز شد


عملیات ساخت مدرسه روستای مامنان سفلی روانسر آغاز شد

کرمانشاه– ایرنا- عملیات اجرایی ساخت مدرسه 2 کلاسه روستای مامنان سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر با زیربنای 90 متر و 800 متر محوطه سازی و با پنج میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه آغاز شد

به گزارش ایرنا، آیین کلنگ زنی این واحد آموزشی با حضور ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنتکرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و مرزبان نظری مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان در روستای مامنان سفلی برگزار شد و ۲۰ دانش آموز این روستا در آینده ای نزدیک صاحب مدرسه می شوند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این مراسم گفت: بعد از وقوع زلزله آبان ۹۶ حدود ۶۰ مدرسه منطقه اورامانات ( شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) وارد مرحله بازسازی و نوسازی قرار گرفت.

مرزبان نظری افزود: در شهرستان روانسر نیز ۱۶ واحد آموزشی وارد مرحله اجرایی شده و مدرسه روستای مامنان سفلی هفدهمین واحد آموزشی این شهرستان است که بعد از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ بازسازی و ساخته می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد، تاکنون پنج واحد آمورشی در شهرستان روانسر به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: عملیات ساخت استخر دانش آموزی این شهرستان نیز بعد از چند سال راکد بودن عملیاتن اجرایی آن از سرگرفته شد و با پیگیری های انجام شده خوشبختانه اعتبار سال ۹۸ آن نیز مشخص شده است.

مجید یزادن پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز رمز اصلی توسعه کشور را توجه به آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر در این مسیر حرکت درستی انجام شود آینده خوبی از آن این سرزمین خواهد بود.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: یکی از راه های رسیده به توسعه پایدار توجه به آموزش و پرورش است.

سعدی مصطفی زاده افزود: امروز هر چه توان خود را در آموزش و پرورش بکار بگیریم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت است.

روستای مامنان سفلی با ۴۵ خانوار و ۱۴۱ نفر جمعیت حدود ۲۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی دارد .

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

۷۴۵۵/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل