ژاک ویلنوو معتقد است که دنیل کویات نمی تواند به ردبول بازگردد


فرمول یک ایران – دنیل کویات با کسب دومین سکو تاریخ تورو روسو، همه را تحت تاثیر قرار داد. جای تعجبی ندارد که پس از گرند پری آلمان 2019 و عملکرد ضعیف پیر گسلی در تمام طول فصل، طرفداران و تحلیل‌گران متعددی دنیل کویات را ماشین ردبول تصور کنند. اما ژاک ویلنوو معتقد است که دوران کویات در ردبول به پایان رسیده است: ردبول قبلا با او قرارداد داشته، چرا...

فرمول یک ایراندنیل کویات با کسب دومین سکو تاریخ تورو روسو، همه را تحت تاثیر قرار داد. جای تعجبی ندارد که پس از گرند پری آلمان 2019 و عملکرد ضعیف پیر گسلی در تمام طول فصل، طرفداران و تحلیل‌گران متعددی دنیل کویات را ماشین ردبول تصور کنند.

اما ژاک ویلنوو معتقد است که دوران کویات در ردبول به پایان رسیده است:

ردبول قبلا با او قرارداد داشته، چرا دوباره چنین کاری بکند؟ این مسیری نیست که آن ها بخواهند طی کنند.

شرایط در تیم های کوچک و بزرگ بسیار متفاوت است، بعضی راننده ها در تیم های کوچک عملکرد فوق العاده ای دارند اما در تیم های بزرگ خوب نیستند و این حتی با 10 سال تجربه هم تغییر نخواهد کرد.

راننده های با تجربه هم شرایط مشابهی دارند. آن ها در تیم های کوچک پیروز رقابت ها بودند و در تیم های بزرگ مشکل داشتند و زمانی که به تیم کوچکی بر می‌گشتند، دوباره حرفی برای گفتن داشتند. نمی دانم چرا شرایط اینگونه است.

ژاک ویلنوو معتقد است که دنیل کویات نمی تواند به ردبول بازگرددژاک ویلنوو معتقد است که دنیل کویات نمی تواند به ردبول بازگردد دنیل کویات و کارلوس ساینز

ژاک ویلنوو نکته مهمی را مد نظر قرار داده است اما شرایط در گاراژ ردبول اصلا قابل پیش بینی نیست و با وجود عملکرد تاثیر گذار مکس ورشتپن در تیم و رقابت سر سختانه راننده هلندی با تیم ها و رانندگان دیگر بر سر کسب سکو و جایگاه نخست، پیر گسلی در اکثر مواقع عملکرد جالبی نداشته است.

ردبول اطمینان داده که پیر تا آخر فصل 2019 در تیم تیم می ماند اما اگر این راننده می خواهد در دوره های بلند تری هم شانس رقابت داشته باشد، باید در 10 رقابت باقی مانده رقابتی تر شود.

پیر گسلی خودش را متقاعد کرده که شرایط در حال بهتر شدن بوده و از شرایط راضی است:

من روی کارم تمرکز کرده ام و سعی می کنم از نهایت قدرت ماشین استفاده کنم.

چیز های زیادی باید با همراهی تیم بهتر شوند. فکر می کنم ما مشخصا در حال پیشرفت هستیم. من از شرایط و پیشرفت های تیم راضی هستم.

گرند پری آلمان شرایط متفاوتی داشت اما فکر می کنم ما مشخصا قدم های بزرگی برداشته ایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان