حضور 30 نوعروس در جشن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)


حضور 30 نوعروس در جشن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

گروه فرهنگی‌ــ مسئول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان از برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور 30 نوعروس در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) پارسیان برگزار می‌شود خبر داد.

حضور 30 نوعروس در جشن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی، مسئول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، از ازبرگزاری مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور30 نوعروس در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)پارسیان برگزار می‌شود خبر داد و اظهار کرد: این جشن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و هیئت حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود.
وی گفت: این مراسم شنبه مورخ ۱۲ مردادماه سال جاری برگزار و به نوعروسانی که در یک سال قمری گذشته زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند یک جلد کلام‌الله مجید و هدایای دیگری اهدا خواهد شد.
حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی بیان کرد: سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زوج‌های جوان ما درزمینهٔ شروع و تداوم یک زندگی بادوام وتوام با آرامش است.
مسئول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان گفت: امروزه شاهد هزینه‌های بالا جهت برپایی جشن ازدواج هستیم که این خود باعث می‌شود که ازدواج‌ها دیگر صفا و صمیمیت و دوام و بقا کافی را نداشته باشند.
این مقام مسئول ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) ازدواج دخترش را به ساده‌ترین و راحت‌ترین شیوه انجام داد تا برای همه جوانانی که در آستانه زندگی مشترک هستند، سرمشق نیکویی باقی بماند.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: ترویج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان وظیفه همه ما است و در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !