منشور حقوق شهروندی در اداره بندر و دریانوردی گناوه هدف گذاری شد


منشور حقوق شهروندی در اداره بندر و دریانوردی گناوه هدف گذاری شد

گناوه - ایرنا - اداره بندر و دریانوردی گناوه در اجرای منشور حقوق شهروندی، برنامه ریزی منسجم و تدوین شده‌ای را هدف گذاری کرده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این ارتباط براساس ماده ۱۱۲ منشور حقوق شهروندی در زمینه حق محیط زیست سالم و توسعه پایدار، برنامه ریزی برای ارتقای وضعیت ایمنی و تردد ایمن شناورها در خور گناوه و ایجاد بهبود در وضعیت کنونی پایانه مسافری دریایی در دستور کار این اداره قرار گرفت و گام‌های خوبی برداشته شد.

داوود بهادری افزود: در این برنامه به دایرشدن ایجاد میز خدمت، بهبود فضای سبز و رنگ آمیزی نرده ها، تامین ویلچر و ساماندهی وضعیت خودروها به تکریم ارباب رجوع پرداخته شده است.

وی ادامه داد: اجرای لایروبی خور و ارایه طرح بهبود نظافت دریایی ناشی از ورودی های فاضلاب شهری، طرح خارج سازی شناورهای رها شده و نیمه غرق در آینده نزدیک به منظور ارتقای وضعیت ایمنی شناورها، اسکله و حفظ محیط زیست دریایی از دیگر مسایلی است که براساس منشور حقوق شهروندی توجه و اهتمام شده است.

بهادری ادامه داد: براساس ماده ۳۳ منشور حقوق شهروندی در زمینه حق اطاعات و دسترسی به فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی برای پاسخگویی به سئوالات اصحاب رسانه، ارتباط با سایر سازمان‌ها و تکریم ارباب رجوع و فعالان مجازی راه اندازی شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: این اداره در روز گذشته با توجه به افزایش پیش‌بینی نشده تعداد مسافران گناوه به خارگ، با یک سرویس فوق العاده، مسافران باقی مانده را به مقصد خارگ رساند.

وی افزود: در این ارتباط بلافاصله با هماهنگی با مسئول ترمینال دریایی، شناور "مهبد" که مسیر خارگ - گناوه را پیموده بود مجدد در عملیات جا به جایی مسافران بکار گرفته شد.

بهادری گفت: ظرفیت شناور مهبد ۹۴ نفر است و با سرویس دهی بموقع، افزایش تقاضای مسافران به خارگ با موفقیت مدیریت شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان