1.4 تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد


1.4 تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 425 کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش کشف شد.

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این‌ باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی خاش در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ساعت سه بامداد امروز ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، ۲ خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس که ساعتی به طول انجامید سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در عملیات، پاکسازی از منطقه و ۲ خودرو وانت، یک تن و ۱۸۰کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک، ۱۲۵کیلو و ۸۰۰گرم حشیش، ۱۱۸کیلو و ۸۷۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان، افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی