با کولاکوویچ مشورت کردم؛‌نمی‌دانم آینده چه می‌شود/ شهرام محمودی: حیف، نشد که به تیم ملی برگردم


با کولاکوویچ مشورت کردم؛‌نمی‌دانم آینده چه می‌شود/ شهرام محمودی: حیف، نشد که به تیم ملی برگردم

پشت خط زن باتجربه تیم ملی والیبال نرسیدن خود به مرز آمادگی را دلیل کنار رفتنش از لیست کولاکوویچ عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شهرام محمودی که 2 سال قبل از تیم ملی به خاطر آسیب دیدگی‌های قدیمی اش دور شده بود،‌ در سال قبل از المپیک به درخواست ایگور کولاکوویچ پاسخ مثبت داد و خودش را برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی آماده کرد.
با اینکه تصور می‌شد شهرام کاملا آماده شده و در رقابت‌های انتخابی المپیک از او رونمایی خواهد شد، اما دیروز بعد از تمرین جلسه‌ای با کولاکوویچ داشت و سپس در گفت و گو با "ورزش سه" خبر کنار رفتنش از لیست تیم ملی را اعلام کرد.

در همین رابطه و البته اوضاع تیم ملی والیبال با شهرام محمودی به صحبت پرداختیم.

امیدوارم در روسیه المپیکی شویم
اردوی خوبی در حال برگزاری است و شرایط تیم ملی هم بد نیست. بعد از لیگ ملت ها 2 هفته ای است که بازیکنان جمع شدند و تمرینات خود را سپری می کنند. تیم رفته رفته آماده مسابقات انتخابی المپیک می شود و امیدوارم در روزهای آینده به مرز آمادگی صددرصد برسد. انتخابی المپیک یکی از سخت ترین تورنمنت هاست، اما امیدوارم با تلاش بازیکنان ایرانی بتوانیم جواز صعود به این رقابت ها را در روسیه کسب کنیم.

با مشورت کولاکوویچ تصمیم گرفتم نباشم
شرایط من هم بد نبود، اما به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتم، فرصت زیادی برای تمرینات توپی پیدا نکردم. با این شرایط فکر نمی کنم بتوانم به تیم کمکی کنم. به همین خاطر با آقای کولاکوویچ صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم که من در این تورنمنت نباشم. در واقع همان بازیکنانی که قبلا در لیگ ملت‌ها بودند، اعزام می شوند. این تصمیمی بود که با مشورت سرمربی تیم ملی گرفته شد. من آمده بودم اگر بتوانم کمک کنم، اما با شرایط فعلی ام تصور این نبود که بتوانم کمکی کنم. فعلا از بچه ها جدا می شوم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وقتی من آماده شدم، تیم به آمریکا رفت
متاسفانه مصدومیت من خیلی طول کشید و فکر نمی کنم اینقدر زمانبر باشد. زمانی که من تمرینات توپی ام را شروع کردم، تیم ملی در تهران حضور نداشت و به مرحله نهایی لیگ ملت ها در آمریکا رفت. به همین خاطر فرصت زیادی برای تمرینات توپی نداشتم؛‌اگرچه تمرینات بدنسازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم. خودم از شرایط خودم راضی نبودم و تصمیم گرفتم این اتفاق بیفتد.

نمی‌دانم آینده‌ام در تیم ملی چه می‌شود
واقعا معلوم نیست چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد. تمام فکر و ذکرم این بود امسال بتوانم به تیم ملی کمک کنم. من 2 سال هم نبودم و خیلی هم سخت بود چون از مسابقات بین المللی دور بودم. نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. امیدوارم بچه ها بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. تمام هدفم این بود به تیم ملی کمک کنم و دنبال این نبودم که برگردم و جایگاه خودم را بگیرم، اما متاسفانه با تمام تلاشی که داشتم، این اتفاق رخ نداد.

دنبال اولین قهرمانی با ارومیه در لیگ هستیم
من با تیم شهرداری ارومیه به توافق رسیدم و فکر می کنم از یک ماه دیگر تمریناتمان را شروع کنیم. امیدوارم امسال فصل خوبی داشته باشیم و لیگ خوبی هم برگزار شود. در سال های اخیر لیگ به هم ریخته ای داشتیم و برنامه ریزی درستی نبود. امسال باید امیدوار بود که از ابتدا لیگ با برنامه و نظم آغاز شود. تیم ما هم بازیکنان خوبی جذب کرده و دنبال این هستیم برای اولین بار شهرداری ارومیه را به قهرمانی برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی