بهزیستی ایلام از خانواده های چندقلو حمایت می‌کند


بهزیستی  ایلام از خانواده های چندقلو حمایت می‌کند

ایلام - ایرنا - مدیر کل بهزیستی ایلام از حمایت این دستگاه از خانواده های دارای فرزندان چند قلو خبر داد که در راستای اجرای یک دستورالعمل جامع صورت می گیرد.

زهرا همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جامع حمایت های مالی و اجتماعی بهزیستی کشور برای تامین معیشت خانواده های دارای چند قلو و مادران شیرده این کودکان، به این خانواده ها کمک هزینه مالی پرداخت می شود.

وی با ذکر اینکه هم اینک ۶۸۵ خانواده دارای فرزند دو قلو به بالا استان ایلام از حمایت های بهزیستی برخوردارند، افزود: در مجموع از یک هزار و ۴۱۱نفر کودکان این خانواده ها از خدمات حمایتی بهزیستی برخوردارند.

وی با ذکر اینکه از این تعداد ۱۲۶کودک سه قلو، هشت کودک چهار قلو و مابقی دو قلو هستند، سرانه پرداختی ماهیانه به خانواده های این کودکان را یک میلیون و ۸۰ هزار ریال عنوان کرد.

بهزیستی  ایلام از خانواده های چندقلو حمایت می‌کند

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، این کودکان چند قلو تا قبل از سن دبستان بصورت ماهیانه از این کمک نقدی برخوردار هستند.

به گفته وی، حمایت از مادران شیرده با فرزندان چند قلو در دستور کار بهزیستی قرار دارد و در این زمینه ماهیانه از سوی بهزیستی سه قوطی شیر خشک به هر کودک اهدا می شود.

به گفته وی، در طول سال گذشته در مجموع ۴۶۰میلیون ریال برای پرداخت کمک های موردی به خانواده های نیازمند دارای فرزند چند قلو پرداخت شده است.

۳۳هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
۷۱۷۱/۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...